تبیین استراتژی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری برای انتخابات زیر نظر جامعتین

۷ م دیماه ،

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، منوچهر متکی نایب رئیس دوم جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در همایش این جبهه به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی گفت: نشست امروز نشان دهنده این است که جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری توانسته است در مسیر آرمان‌های امام، اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های موفقی برداشته است.

وی افزود: همایش امروز جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در راستای ارائه گزارش و عملکردی که برای انتخابات سال آینده صورت گرفته است.

متکی تصریح کرد: جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری به طور مثمر ثمر جلسات خود را به منظور انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از تابستان آغاز کرده و توانسته است در این مسیر اقدامات قابل توجهی انجام دهد.

نایب رئیس دوم جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اشاره به اینکه انتخابات یکی از تجلی‌گاه‌های حضور تشکل‌ها و طیف‌های سیاسی است اظهار داشت: جبهه پیروان خط امام همواره در مسیر انتخابات حضور پرشوری داشته است و همواره به دعوت رهبری در این مسیر لبیک گفته‌اند.

وی افزود: انتخابات از جمله حوادث و اتفاقاتی است که در کشور ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری به صورت رسمی از تابستان قبل بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر را در دستورکار قرار داده است.

متکی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی چراغ راه روشنی برای ورود تشکل‌های سیاسی به مباحث انتخابات بود تصریح کرد: عدم ورود زودهنگام به کار زار انتخابات با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای جبهه تکلیفی جدی بوده است اما جبهه بر این اعتقاد است که کار تشکیلاتی برای ورود به انتخابات لازم است.

نایب رئیس دوم جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اشاره به اینکه حدود دو ماه قبل نشست شورای مرکزی مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام و رهبری تشکیل شد، گفت: در بحث انتخابات شورای مرکزی جبهه ماموریتی را به هیئتی واگذار کرد که ریاست را کوهکن بر عهده داشت از این رو پیش نویسی برای انتخابات ریاست جمهوری در حدود ۱۲ صفحه تبیین شد که این موضوع در جلسات شورای مرکزی جبهه نیز به تصویب رسید.

متکی افزود: جبهه پیروان خط امام(ره)و رهبری در صدد است با همراهی تشکل‌های ولایی و اصولگرا با پیروی از دستورات رهبری و همراهی دو جامعه مدرسین و روحانیت مبارزه استراتژی مشخص خود را برای انتخابات آینده ارائه دهد.

وی اظهار داشت: در راستای عملی کردن برنامه‌های جبهه پیروان خط امام(ره)و رهبری اعضای جبهه و هئیت رئیسه با آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی دیدارهایی داشته‌اند و به حمد خدا توانسته‌ایم به نگاه مثبتی در این راستا دست پیدا کنیم.

نایب رئیس دوم جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با بیان اینکه نباید از انتخابات شورای شهر نیز غافل ماند، تصریح کرد: جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری اسد الله بادامچیان را به ریاست کمیته انتخاباتی خود در راستای انتخابات شورای شهر انتخاب کرده است زیرا جبهه بر این باور است که انتخابات شورای شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.