تبیین برنامه‌های اقتصادی از جمله ضروریات کشور است

۰۸ام بهمن ،

دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بهتر است به جای مطرح کردن ادعاهایی مبنی بر پیشنهاد مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات، به تبیین برنامه‌‌های اقتصادی خود برای کشور بپردازند.

“سید جواد حسینی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، در ارتباط با ادعای بعضی کاندیداهای احتمالی مبنی بر پیشنهاد مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات اظهار داشت: متاسفانه این از جمله اقداماتی است که در انتخابات مجلس هشتم نیز شاهد آن بودیم که  برخی نامزدهای ریاست جمهوری قصد دارند با سوءاستفاده از نام و گفته‌های رهبری خود را در عرصه انتخابات مطرح کنند اما باید بدانند که با تکیه کردن بر این امر نمی‌توانند پیروز شوند و این امر نوعی بی‌اخلاقی است.

وی به بصیرت‌ و ولایت‌مداری مردم ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب اشاره و تصریح کرد: مردم ایران در عرصه‌های مختلف ولایت‌مداری خود را اثبات کرده‌اند و بر اساس معیار و شاخص‌های گفته‌شده از سوی مقام معظم رهبری به ارزیابی نامزدها برای  انتخاب رییس جمهور آینده می‌پردازند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است نامزدها به جای مطرح کردن چنین ادعاهایی، به تبیین برنامه‌‌های اقتصادی خود برای کشور بپردازند تا ضمن برون‌رفت کشور از وضعیت بحران اقتصادی کشور بتوانند در انتخابات نیز پیروز شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.