تبیین راهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ها

تبیین راهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ها

جام جم آنلاین: در دوازدهمین نشست اتاق فکر، برنامه‌ریزی و سیاست‌های راهبردی معاونت اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر تدابیر و سیاستهای اجرایی اقتصاد مقاومتی تأکید شد.

 در این نشست که با حضور جمعی از روسای دانشگاه‌های کشور و علی اکبر متکان معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اعضای اتاق فکر به تبیین راهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری برای مقابله با تحریمهای دنیای استکبار مطرح شده است پرداختند و اقدامات دانشگاه‌ها در این زمینه را مورد بررسی قرار دادند.

 سید جواد ساداتی نژاد معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی مواردی را در خصوص آیین‌نامه استخدامی جدید و سیاست‌های مالی دانشگاه‌ها یادآور شد.

مهدی ایرانمنش، معاون وزیر علوم و رییس مرکز هیأتهای امنا و هیات ممیزه مرکزی این وزارتحانه نیز در این نشست اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصادی پویاست که بر مبنای دانایی بنیان گذاشته خواهد شد. وی ضمن تشکر از پیشرفتهای خوب دانشگاه محقق اردبیلی، اطلاع از پیشرفتهای هر دانشگاه را یکی از مزایای اتاق فکر وزارت علوم عنوان کرد.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.