تب بازار دلار وسکه می‌خوابد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تأکید براینکه تب بازار دلار و سکه امروز بعد از ظهر فروکش می‌کند، گفت: فعلا خرید و فروش در بازار نداریم و مردم و طلافروشان منتظر ثبات قیمت می باشند

خبراقتصادی; محمد کشتی آرای دربارهٔ وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری (چهارشنبه سوم مهرماه) به تسنیم اظهار داشت: از صبح امروز قیمت‌ها در بازار نسبت به روز قبل تغییر کرده البته این درحالی است که قیمت جهانی طلا تغییر نکرده است.

وی با بیان اینکه طلا و سکه طی روز جاری با افزایش قیمت همراه شده است، افزود: در بازار سبزه میدان صبح امروز سکه با ۴۵ هزار تومان افزایش از ۹۳۰ هزار تومان به ۹۷۵ هزار تومان رسیده است و احتمالاً بازهم در ساعت های بعد دچار نوسان شده باشد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر دربارهٔ واکنش مردم به نوسانات اخیر بازار ادامه داد: فعلاً خرید و فروش در بازار طلا و سکه متوقف شده است؛ مردم و طلافروشان منتظر می باشند که ثبات قیمت‌ در بازار حاکم شود.

کشتی آرای تشدید نوسانات را مانع تصمیم گیری درست مردم در معاملات طلا و سکه دانست و پیش بینی کرد که تب بازار دلار و سکه تا امروز بعد از ظهر بخوابد و قیمت‌ها از ثبات نسبی برخوردار شوند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.