تجاوز به خانم معلم ، تجاوز به خانم معلم در خیابان های تهران


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهانممتاز نیوز:

تجاوز به خانم معلم ، تجاوز به خانم معلم در خیابان های تهران : اوایل اردیبهشت ماه ۹۳ بود که زن جوانی مدرسه را ترک کرد تا به خانه شان که در حوالی اتوبان شهید چمران بود، برود.
تجاوز

آفتاب داشت غروب می کرد و هوا در حال تاریک شدن بود. او پیاده به سمت خانه حرکت می کرد، غافل از اینکه چه سرنوشت شومی در انتظارش است. همزمان مردی در تعقیب خانم معلم بود تا اینکه خود را به او رساند و چاقو را زیر گلوی زن وحشت زده گذاشت.

خانم معلم به سمت شمشادهای کنار اتوبان کشانده شد و وقتی فهمید مرد چاقوکش نیت شومی دارد با التماس خواست پول و طلاهایش را بگیرد و رهایش کند. اما مرد خشن اعتنایی به گریه های خانم معلم نکرد.

خانم معلم از شدت ترس نیمه بیهوش شد و ساعتی بعد وقتی خود را تنها در میان شمشادها دید، با گام های لرزان خود را به خودروهای عبوری رساند و خودش را به نزدیکترین کلانتری رساند و از مرد شیطان صفت شکایت کرد. با ادعاهای هولناک این زن، تیمی از کارآگاهان پلیس برای دستگیری مرد خشن وارد عمل شدند و خیلی زود وی را که در حال پرسه زدن در لابه لای شمشادهای کنار اتوبان شهید چمران بود دستگیر کردند.

عبدالرشید ابتدا ادعای بی گناهی کرد، اما وقتی با خانم معلم جوان روبه رو شد چاره ای جز بیان حقیقت ندید و پرده از راز اقدام شوم خود برداشت و گفت: عصر روز حادثه در کنار شمشادها بودم که با دیدن این زن وسوسه به جانم افتاد و پشیمان هستم. در این اقدام یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پول وی را سرقت کردم و سپس فرار کردم.

بنابر این گزارش با اعترافات مرد شیطان صفت، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. این مرد پس از محاکمه به ۷ سال زندان و به خاطر ضرب و شتم به پرداخت دیه محکوم شد.

بنابراین گزارش، حکم صادره از سوی شعبه ۱۷ دیوان عالی کشور تأیید و پرونده برای اجرا به دادسرا فرستاده شد. تجاوز به خانم معلم ، تجاوز به خانم معلم در خیابان های تهران

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.