تجاوز به دختران جوان پس از خوراندن نوشیدنی های الکلی به آن ها

 

یکی از این دختر ها ادعا می کند این مردان شماره تلفن او را بین خود پخش کرده بوده اند. یکی از این دختران ۱۳ ساله باردار گردید و مجبور شد سقط جنین کند. دیگری می گوید دو مرد به طور همزمان به او تجاوز کرده اند در حالیکه به خاطر مصرف نوشیدنی در گوشه ی تخت استفراغ می کرده است. دختربچه ی ۱۶ ساله ای این دختران را به آنها معرفی می کرد. همه ی این مردها از طریق یک خدمات تاکسی یکدیگر را می شناخته اند

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحیدیلی میل : گروهی متشکل از ۱۱ مرد آسیایی به دختربچه های ۱۳ ساله مواد مخدر و نوشیدنی الکلی می دادند و پس از آن چندین بار به آنها تعرض می کردند.
به گفته ی کاراگاه دادگاه سلطنتی لیورپول ۵ دختر که رده ی سنی آنها بین ۱۳ تا ۱۵ سال است به محض شروع تعرض بین این مردان دست به دست می گشته اند، آنها به صورت یک تیم عمل می کرده اند تا از این دختران سواستفاده ی جنسی کنند.
این جرایم بین مناطق روچادل و گریتر منچستر بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ صورت پذیرفته است. این دختران از خانواده های از هم پاشیده بوده اند و تنها یک نفر آنها تحت مراقبت بوده است.
دادگاه سلطنتی لیورپول اعلام کرده که این دختران مورد تجاوز قرار گرفته اند و از نظر فیزیکی از آنها سواستفاده شده است به نحوی که مجبور بوده اند روزانه با چند مرد رابطه ی جنسی داشته باشند و این ماجرا هفته ای چند روز تکرار می شده است.
با گشوده شدن پرونده، مامور پیگرد راشل اسمیت گفت: «همه ی این اتفاقات بسیار غم انگیز هستند شنیدن شرح وقایع از این دختران بسیار ناراحت کننده و در عین حال مبهوت کننده است، هیچ بچه ای نباید بشنود که چه بلایی سر آنها آمده است»
دوشیزه اسمیت می گوید به این دختران نوشیدنی الکلی، پول و غذا می داده اند و در عوض وحشیانه به آنها تعرض می کرده اند.
بیشتر این دختران به حدی از خود بیخود بوده اند که هیچ کنترلی روی رفتار و یا اینکه شریک جنسی آنها چه کسی است نداشته اند.
دادگاه اعلام کرده است که این مردان به خود دختران یا شخصی که آنها را برایشان می فرستاده پول می داده اند.
کبیر حسن ۲۴ ساله، عبدل عزیز ۴۱ ساله، رائولف ۴۳ ساله، محمد سجاد ۳۵ ساله، عادل خان ۴۲ ساله، عبدل قیان ۴۳ ساله، محمد امین ۴۴ ساله، قمر شهزاد ۲۹ ساله، لیاگوست شاه ۴۱ ساله و حمید صفی ۲۲ ساله متهمین این پرونده در دادگاه سلطنتی لیورپول هستند.
این دادگاه آنها را به جرم رابطه ی جنسی با کودکان زیر ۱۶ سال محکوم کرد.
همه ی آنها به دادگاه اعلام کرده اند که مقصر نیستند به خصوص مرد ۵۹ ساله ای که از ذکر نامش خودداری شده است. او دو مورد تجاوز، کمک به وقوع تجاوز و یک مورد سواستفاده ی جنسی را در انگلستان کتمان کرده است.

 

گردآوری شده توسط ممتازنیوز . کام

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.