تجاوز در هند،این بار خردسال پنج ساله

۳۱فروردین۱۳،

صدها نفر از مردم هند با حضور در برابر اقامتگاه سونیا گاندی، رئیس کنگره این کشور خواستار برخورد جدی مقامات با فردی که به یک دختر خرد سال تجاوز کرده بود ، شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز: متجاوز ۲۲ ساله که در ایالت بیهار در شرق هند بازداشت شد، یک دختر بچه پنج ساله را پس از ربودن در ۱۵ آرویل شکنجه و آزار جنسی قرار داده و به مدت دو روز او را در یک اتاق زندانی کرده بود این دختر به سبب شکنجه های وارده  در شرایط وخیمی به سر می برد.

به گزارش این خبرگزاری به اعتقاد تظاهر کنندگان پلیس پس از دریافت گزارش گم شدن کودک، واکنش مناسبی نداشته و حتی سهل انگاری کرده است.
 مانموهان سینگ اول وزیر هند در واکنش به افزایش آزار جنسی و تجاوز در این کشور به نقل از این خبرگزاری گفت: نگرانی اصلی ما امنیت و جایگاه در جامعه است.
 تجاوز نفرت انگیزی که چند روز پیش  به یک دختر خردسال انجام شده این نکته را یک بار دیگر به یاد ما می آورد که باید به صورت جمعی برای زدودن این فساد از جامعه مان تلاش کنیم.
 همچنین عده ای دیگر از معترضان در برابر بیمارستان محل بستری این کودک خردسال تجمع کردند و خواستار واکنش قاطع دولت هند در قبال این گونه جرایم شدند به نقل از مقامات بیمارستان خونریزی داخلی این دختر پنج ساله بسیار شدید است.
 والدین این دختر در محله ای فقیر در حومه دهلی زندگی می کند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.