تجاوز مرگبار مرد ماهیگیر پس از ۴۲ سال فاش شد+عکس

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پلیس استخوانهای مربوط به پرونده قتل به دو دختر نوجوان توسط ماهیگر در رودخانه پس از ۴۲ سال کشف شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس اسکلتهای یافت شده متعلق به سم جکسون و شریل میگر که آ‌خرین بار در ۲۹ می ۱۹۷۱ دیده شده بودند.
براساس گزارشهای موجود در پرونده ۴۲ سال پیش سم جکسون و شریل میلر بعد از آنکه از یک مهمانی به سمت منزل خود توسط خودروی سواری سم جکسون در حرکت بودند که پس از خروج از مهمانی در تاریخ ۲۹ می ۱۹۷۱ مفقود شدند .
خوردوی آنان یک ماه بعد از مفقود شدن دو نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس کشف شد و راننده آن نیز دستگیر شد.
راننده خودرو تنها مضنون این پرونده به مدت ۴۲ سال در زندان ایالتی راکوتا تا روشن شدن پرونده زندانی بود و هر گونه اتهامی مبنی بر سرقت و قتل این پرونده را انکار می نمود.
به گزارش کارشناسان پزشکی قانونی سبب احتمالی مرگ بر اثر ضربه مهلک و مرگباری است که منجر به شکسته شدن جمجمه هر دو مقتول شده اعلام شده است.
دیوید لیکن که قبلا سابقه کیفری مورد تجاوز به عنف ، آدم ربایی ، سرقت خودرو به مدت ۶ سال در زندان ایالتی محکوم شده بود که با قرار وثیقه از زندان آ‌زاد شد.
وی در ۴۲ سال پیش پس از ربودن خودروی دو نوجوان سم و شریل دو نوجوان را به قتل رساند و جسد انان را در داخل رودخانه انداخت.
در آخرین بازجویی که سه روز پیش در اداره پلیس راکوتای جنوبی برگزار شد دیوید لیکن پس از ۴۲ سال به جرم خود اعتراف کرد.
وی به بهانه کمک گرفتن رساندن یک مجروح تصادفی جلوی حرکت ماشین سم جکسون را گرفته پس از آنکه هر دو سوار ماشین می شوند تهدید چاقو انان را تغییر مسیر میکنند این دو تبهکار که نفر دوم نامش ذکر نشده به قصد تجاوز با مقاومت این دو نوجوان روبرو شده که در نهایت منجر به کشته شدن انان شد فرد دوم با ضربه چاقوی جکسون از پای درآمد و جسد وی در منطقه جنگلی راکوتای جنوبی در نزدیکی رودخانه توسط دیوید لیکن خاک شد.
دیوید لیکن به جرم قتل عمد ، آدم ربایی و تجاوز به عنف در دادگاه محاکمه و به اعدام محکوم شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.