تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب به دهه فجر محدود نمی‌شود

۱۱ام بهمن ،

دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی با بیان اینکه پیگیری آرمان‌های انقلاب در دهه فجر خلاصه نمی‌شود، گفت: تجدید بیعت با آرمان‌ها و اهداف انقلاب امری است که باید همواره به آن توجه شود.

مهدی خوجگی دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران بازگشت حقیقی مردم به فطرت و آرمان‌های اصیل انقلاب بود.

وی ادامه داد: اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی امری است که باید به آن توجه شود و این تنها در دهه فجر خلاصه نمی‌شود.

دبیر جنبش عدالت‌خواهی دانشجویی با اشاره به رویکرد برخی اشخاص و رسانه‌ها که تنها در دهه فجر به پیگیری آرمان‌هاو اهداف انقلاب می‌پردازند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود در برابر نظام سلطه غرب توانست تا حدودی آرمان‌های خود را به اثبات برساند و این امری است که همواره باید به آن توجه داشت نه این‌که تنها در دهه فجر به بررسی آن بپردازیم.

خوجگی با بیان اینکه اهداف انقلاب تنها به مرزهای داخلی محدود نمی‌شود، تصریح کرد: حرکت مردمی ایران تنها برای تغییر اوضاع داخلی ایران نبود بلکه حرکت مردم در انقلاب تلاشی بود تا بتوانند به یک الگوی نظام اسلامی موفق برای ملل جهان تبدیل شود.

وی در پایان گفت : بهتر است مسئولان علاوه بر ادای احترام به امام خمینی(ره) با حضور در مرقد وی ، به صحیفه‌ ایشان نیز مراجعه کنند تا با ضمن مرور نکاتی که به مسئولان گوشزد کرده‌اند، بیشتر بتوانند گوشزدهای دلسوزانه بنیانگذار کبیر انقلاب را در رفتار خود اجرایی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.