تجربه دهنوی می‌توانست کمک زیادی به تیم کند

۰۲م اسفند ،

حسن آذرنیا در مورد شرایط تراکتور‌سازی گفت: الحمد‌الله تیم ما صفا و صمیمیت بسیار خوبی پیدا کرده و زحمات آقای جعفری و تونی الیویرا به ثمر نشسته است. در این مدت نتایج بسیار خوبی کسب کرده ایم.

به گزارش فارس ، وی افزود: فردا یک دیدار حساس مقابل فجر سپاسی داریم. فجر از تیم‌های خوب لیگ برتر ایران است و کادر فنی و مدیریت بسیار منسجمی دارد، امیدواریم در این مسابقه به روند خوب‌مان ادامه دهیم و ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

آذرنیا در مورد آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از هفته آینده و فشار مضاعفی که به نمایندگان ایران وارد خواهد آمد، گفت: این مسئله برای تمامی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا صادق است و ما نیز از آن مستثنی نیستیم. باید با انجام یک برنامه‌ریزی مناسب، ریکاوری خوبی پس از بازی‌های‌مان انجام دهیم تا خستگی برای‌مان مشکلی ایجاد نکند. متاسفانه باخبر شدیم قاسم دهنوی یکی از بهترین بازیکنان تراکتور سازی را در اختیار نداریم. او ۳ سال قبل در لیگ قهرمانان با تیم مس کرمان حضور داشت و به دلیل اینکه در آخرین مسابقه خود اخراج شده بود به دلیل محرومیت از یک بازی نمی‌تواند برای ما به میدان برود.

سرپرست تراکتور‌سازی در مورد اینکه آیا راه‌حلی برای بخشیده شدن دهنوی وجود ندارد، اظهار داشت: چند وقت پیش که در مالزی حضور داشتیم طرحی داده شد که قرار بود اگر بازیکنی در آخرین مسابقه لیگ قهرمانان اخراج می‌شود در اولین بازی‌ای که در لیگ کشورش به میدان می‌رود محرومیتش را پشت سر بگذارد. البته هنوز این مسئله تصویب نشده است مطمئنا تجربه دهنوی می توانست به ما کمک کند که این اتفاق نیفتاد.

آذرنیا در مورد اینکه مسئله اسپانسر تراکتورسازی به کجا انجامید گفت: یکی از مشکلاتی که تراکتور‌سازی با آن دست به گریبان است مسئله مالی و پرداختی بازیکنان است. البته تیم ما با وجود مشکلاتی که دارد جزو یکی از باشگاه‌هایی است که تاکنون بیشترین پرداختی را دارد اما باز هم با این وجود در پرداخت حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی مشکل داریم. آقای جعفری تلاش شبانه‌روزی می‌کند و شاهد هستم که جلسات خوبی را برگزار کرده‌اند فکر می‌ کنم تا قبل از بازی مقابل الجزیره تکلیف اسپانسر تیم ما نهایی شود.

وی در مورد مشکلات ورزشگاه یادگار امام گفت: ۱۷ ایراد از ورزشگاه ما گرفته بودند که بسیاری از آنها حل شد. مسئله نصب صندلی، کمد‌های دیواری، رختکن، میکسون سرپوشیده، حفر تونل ورودی بازیکنان، بلیت فروشی، اینترنت،‌ جایگاه خبرنگاران و … حل شده است و تنها چند ایراد جزئی مانده که با تلاش‌هایی که انجام می‌شود آنها هم تا روز بازی درست خواهد شد. در این امر تمامی ارگان‌های استانی، اداره کل ورزش استان و … همه دست به دست هم دادند تا این موضوع حل شود.

آذرنیا خاطرنشان کرد: تشکر ویژه‌ای از هواداران با فرهنگ تراکتور‌سازی داریم که اصلی‌ترین عامل موفقیت تیم ما می باشند. امیدوارم در دیدار فردا نیز هواداران در این شرایط حساس با حضور در ورزشگاه تیم را تشویق کنند چرا که کسب ۳ امتیاز این بازی برای ما از نان شب هم واجب تر است. در بازی با الجزیره هم امیدواریم هواداران ورزشگاه یادگار امام را پر کنند و با رعایت اصول میزبانی از تیم خود حمایت کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.