تجربه یک سفر اتوبوسی با هواپیما!

۰۷م آذر ،

یکی از مواردی که مسافران همواپیما در ایران همیشه از آن شاکی بوده اند،‌نحوه سرویس دهی به آنهاست. پیش بینی می شد با افزایش ۶۵ درصدی قیمت بلیط، بخشی از این مشکلات برطرف شود اما ظاهرا همه چیز طبق روال سابق ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق، هفته قبل مسافران پرواز هواپیمایی ساها از تهران به مقصد کیش، هنگام رفت با نیم ساعت و هنگام برگشت با ۳ ساعت تاخیر مواجه شدند.

اما این همه ماجرا نیست،‌چون تاخیر پروازها تقریبا به یک موضوع عادی تبدیل شده است.

آنچه در طول پرواز سبب اعتراض مسافران شد، صندلی های شکسته، غذای عجیب و غریب و محل مخصوص گذاشتن ساک های دستی و وسایل همراه مسافران در داخل هواپیما بود.

پایه صندلی سه نفره شکسته در یکی از ردیف ها، طوری بود که مسافران بر روی آن در طول مدت پرواز، حالت الاکلنگی را تجربه می کردند!

محل قرار گرفتن ساک های دستی و وسایل مسافران داخل هواپیما چیزی شبیه به همین قسمت در اتوبوس های بین شهری را تداعی می کرد و مسافران در تکان های شدید ناشی از شرایط جوی، هر لحظه امکان سقوط وسایلشان را می دادند.

شام سرو شده برای مسافران نیز چیزی نبود جز دو تکه مرغ که در مجموع بیش از ۱۰۰ گرم نمی شد. این اتفاقات اعتراض مسافران را به همراه داشت، اما مهمانداران از مردم خواستند که شرایط موجود را بپذیرند تا به مقصد برسند.

نکته آخر اینکه آیا این سفر شایسته مسافران است که ۳۴۰ هزار تومان بدهند و این هم امکانات سفر آنها باشد ! 

عکس های زیر نشان دهنده بخشی از شرایط هواپیماست؛ در حالی که ادامه عکاسی از آن وضعیت به خواست مهمانداران غیرممکن شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.