تجسس گسترده پلیس برای دستگیری عامل جنایت خیابان مدنی

به گزارش خبرنگار مهر، حوالی ظهر امروز مرد جوانی که یک قبضه نیمچه قمه در دست داشت به طرز جنون آمیزی به سوی رهگذران در خیابان مدنی حمله ور شد و تعدادی از عابران را مجروح کرد. مرد ناشناس که به گفته شاهدان ماجرا حالت عادی نداشت در فاصله ۷۰۰ متری ۹ نفر را هدف ضربه های قمه قرار داد و بلافاصله از محل گریخت.

پس از اعلام این موضوع به پلیس ، تیمی از ماموران کلانتری خود را به محل حادثه رساندند و در نخستین گام با کمک امدادگران اورژانس مجروحان را به بیمارستان انتقال دادند.

انتقال ۹ مجروح به بیمارستان

حسن عباسی – مدیر روابط عمومی اورژانس – در این باره به مهر گفت:  ساعت ۱۰ و ۴۱ دقیقه امروز این حادثه به اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. ۶ مرد و ۳ زن مجروح شده بودند که سریع به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

وی حال سه نفر از مجروحان را وخیم اعلام کرد.

مرگ یکی از مجروحان

در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت یکی از مجروحان مرد بر اثر شدت جراحان جان سپرد. با مرگ این مرد ۳۰ ساله موضوع به شهریاری بازپرس ویژه قتل تهران اطلاع داده شد و او به تیم جنائی دستور داد تحقیقات گسترده ای را برای شناسائی فاتل فراری آغاز کنند.

اظهارات یکی از شاهدان

یک شاهد عینی حادثه امروز در خیابان شهید مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آنچه که من دیدم یک جوان حدودا ۲۲ ساله بود که بر ترک موتورسواری در خیابان جولان می داد و قصد داشت به زور وارد یک مدرسه دخترانه شود که مسئولان مدرسه اجازه ندادند.

وی افزود: این فرد شرور یکی از اولیای مدرسه گلستان را زخمی و پسر بچه ۹ ساله ای را هم با چاقو زد و مادر این پسر بچه هم از پشت مورد ضربات چاقوی این فرد قرار گرفت. بعد هم در وحیدیه یک فروشنده را با ضربات چاقو مورد ضرب و شتم قرار داد. آنچه از تعداد زخمی ها مشخص است ۱۶ نفر زخمی شدند.

پلیس در یک قدمی قاتل فراری

با توجه به حساسیت ماجرا سردار حسین ساجدی نیا – فرمانده انتظامی تهران بزرگ به تیمی از ماموران پلیس آگاهی ، امنیت و پیشگیری ماموریت داد با تجسس های گسترده عاملان این جنایت را دستگیر کنند.

یک منبع آگاه در پلیس تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی و پیشگیری تهران بررسی موضوع و دستگیری عامل این جنایت را در دستور کار خود قرار دادند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد عامل جنایت بلافاصله پس از قتل یک شهروند و مجروح کردن ۱۱ نفر از محل گریخته است، با شناسایی هویت قاتل کارآگاهان تحقیقات خود را برای شناسایی مکان های تردد قاتل انجام دادند و هم اکنون با اقدامات صورت گرفته به زودی این فرد شناسایی و دستگیر می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه بار دیگر شاهد وقوع جنایتی درپی استفاده از مواد مخدر صنعتی هستیم. این جنایت نیز درپی توهم یک معتاد پس از مصرف مواد مخدر صنعتی رخ داد.

این مقام مسئول افزود: خوشبختانه اکنون وضعیت در خیابان های اطراف محل حادثه عادی است و شهروندان به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.

تا کنون پرونده این جنایت به اداره آگاهی فرستاده نشده و پس از ارسال تیمی از کارآگاهان مبارزه با جرایم جنائی تحقیقات در این زمینه را آغاز می کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.