تجلیل از بازنشستگان کشوری نخبه در سطح ملی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

777777777777-1.jpg

دبیر همایش ملی روز خانواده وتکریم بازنشستگان گفت: همزمان با هفتمین همایش روزخانواده وتکریم بازنشستگان، بازنشستگان کشوری نخبه در سطح ملی تجلیل می‌شوند.

به گزارش تفسیری سرویس «اجتماعی»‌ ایسنا، محمد رضا افشار با اعلام این مطلب افزود: هفتمین دوره همایش به همت صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می‌شود که در آن از بازنشستگان کشوری نخبه در سطح ملی در محورهای علوم ، آموزشی و پژوهشی، فرهنگ و هنر ،کار آفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیتهای اجتماعی و مردم نهاد و فعالیتهای ورزشی و نیز فعالیتهای انجام شده در هر یک از محورهای مذکور که با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهد شد و با حضور مسئولان و مقامات کشوری تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی افزود: همزمان در تهران در ۳۰ استان کشور نیز از سوی مدیریت‌های صندوق بازنشستگی کشوری در استانها و با همکاری استانداری، دستگاههای اجرایی و کانونهای بازنشستگی کشوری این مراسم برگزار می‌شود و در این مراسم از بازنشستگان نمونه در سطح استان نیز تجلیل و تقدیر خواهد شد.

افشار در پایان گفت: این همایش با هدف بزرگداشت مقام و منزلت بازنشستگان در خانواده و جامعه، شناسایی و هدف بازنشستگان فرهیخته و نخبه در سطوح مختلف و ایجاد انگیزه مضاعف برای حضور در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.