تجلیل از خانواده ۸۹ شهید بانک صادرات ایران

بینا- نخستین یادواره شهدای بانک صادرات ایران تحت عنوان «با عرشیان»  با حضور مدیر عامل، رییس واعضای هیات مدیره و جمع کثیری از کارکنان  این بانک در جوار بارگاه امام رضا(ع) در تاریخ ۱۳ مهرماه برگزار و از خانواده معظم ۸۹ شهید تجلیل به عمل آمد.

به گزارش بینا، اولین یادواره شهدای بانک صادرات ایران تحت عنوان «با عرشیان» با حضور مدیران عالی و جمع کثیری از کارکنان در جوار مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) از خانواده ۸۹ شهید که از کارکنان این بانک بوده و در راه دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی جان خود را فدا نموده اند، تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک برپا شده بود وی در سخنانی گفت:‌ امیدواریم بتوانیم در جوار بارگاه معنوی امام هشتم و در حضور خانواده های معزز شهدا، این اسطوره های صبرو و مقاومت، قدردان خون و آرمانهای شهدا باشیم و سر تعظیم در برابر عظمت و بزرگی راه آن بزرگواران  فرود آوریم و دین و وظیفه خود را در قبال خونشان ایفا کنیم .

وی افزود:‌ این بانک در راستای ارج نهادن به مقام شهدا با افتخار انان را به عنوان بزرگترین دارایی معنوی خودمعرفی می کند و در شرایط سخت کاری بعد از خداوند و ائمه اطهار، این شهدای بزرگوار را شفیع خود قرار می دهیم .

او با اشاره به شراط کنونی خاطر نشان ساخت: در شرایط کنونی که استکبار جهانی جنگ اقتصادی و فرهنگی را شروع کرده و اقدام به تحریم همه جانبه کرده است ما قشر بانکداران رسالت و مأموریت مهمی را بر دوش خود در حفاظت از این انقلاب و آرمان­های خون شهدا احساس می کنیم .

مدیرعامل با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:‌در بحث اقتصاد مقاومتی نیاز به مؤلفه های متفاوتی داریم با صرفه جوی و با به حداقل رساندن هزینه­ها و تجملات این دوران را با موفقیت سپری کنیم . هر چند شهدا در کنار ما نیستند اما همسنگران آنها با اراده­ای آهنین و چشمانی باز به دنبال تحقق اهداف بانک و فرمایشات مقام معظم رهبری هستند و در بحث اقتصاد مقاومتی و تولید ملی جانفشانی می کنند و الگوهایی را ارایه می کنند.

شایان ذکر است بانک صادرات ایران به عنوان بانکی مردمی و با سابقه  علاوه بر فعالیت­های اقتصادی  که دارد در راه شکوفایی انقلاب اسلامی ۸۹ شهید و ۲۱۵ نفر آزاده  و ۱۱۷۸ جانباز تقدیم انقلاب نموده است .

گفتنی است این مراسم که با همت واحد بسیج و انجمن اسلامی این بانک برپا شده بود، مدیر موسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه و حجت الاسلام ملک محمدی معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند و لوح یادواره شهدا توسط پدر شهید علی میرزای پرده برداری شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.