تجلیل از «مجید مجیدی» در یک اجلاس بین‌المللی

۰۸اردیبهشت،

به گزراش خبرآنلاین به نقل از خبر ارسالی روابط عمومی این اجلاس، داود عامری، دبیرکل مجمع جهانی صلح اسلامی در جمع اعضای کمیته فرهنگی اجلاس با اشاره به تجلیل از مجید مجیدی در حاشیه برگزاری اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(ص)، اظهار داشت: در این اجلاس از ۵ هنرمند، نویسنده، محقق و دستگاه‌ فرهنگی جهان اسلام که در خصوص تبیین سیره و دیدگاه‌های پیامبر گرامی اسلام(ص) تلاش ارزنده کرده‌ و به تولید آثار فاخر پرداخته‌اند، تقدیر خواهد شد که به زودی اعلام می‌شود.

وی تلاش‌‌های آگاهانه و مستمر مجید مجیدی برای تولید اثری فاخر از دوران زندگی پیامبر اعظم(ص) را مهم‌ترین سبب این تجلیل دانست و افزود: زندگی و سیره مبارک حضرت رسول(ص) سرشار از پند و عبرت برای بشریت بوده و هنر از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای انتقال پیام‌های زندگی ایشان برخوردار است.

عامری با اشاره به اینکه جامعه و به ویژه قشر جوان برای سعادتمندی، نیاز به الگو دارد، ابراز داشت: رفتار و سیره پیامبر اعظم(ص) برترین و بی‌نظیرترین الگوی قابل اتکاست و بهترین روش الگوسازی نیز ورود هنرمندان متعهد و متخصص به عرصه و میدان است.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰۰ نفر از اندیشمندان و نخبگان داخلی و خارجی در اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(ص) حضور خواهند داشت. به گزارش فارس، مجمع جهانی صلح اسلامی اجلاس بین‌المللی «دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(ص)» ۱۸ اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.