تجلیل از همسران شهدای هسته ای توسط تنها وزیر خانم قابل تقدیر است

وزیر اطلاعات گفت: تجلیل تنها بانوی دولت از همسران شهدای هسته ای قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حجت السلام و المسلمین مصلحی در مراسم دیدار و تقدیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از همسران و خانواده های شهدای هسته ای اظهار داشت: برخی از همسران شهدای هسته ای خود به درجه رفیع جانبازی نائل آمده و در حادثه ترور حضور داشتنه اند که تقدیر از آنان با ابتکار و خوش سلیقگی خانم دکتر دستجردی، که تنها بانوی کابینه در دولت هستند قابل ستایش است.
 
وی با اشاره به دستگیری عوامل ترور شهدای هسته ای در داخل و خارج و اینکه اطلاع رسانی در این خصوص به زودی صورت خواهد گرفت، ادامه داد: دستگیری های اخیر بیش از هر کس یک موفقیت بزرگ برای ملت ایران است زیرا یکی از ویژگی های دستگاه اطلاعاتی کشور ما اینست از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار بوده و از مردم جدا نیستند.
 
مصلحی گفت: البته کار اطلاعاتی ویژگی های خاص خود را دارد و به دلیل شناسایی شیوه های اطلاعاتی توسط دشمن ما باید به طور مرتب این شیوه ها را عوض کنیم.
 
وزیر اطلاعات بیان داشت: اگر می بینید مصاحبه ای از دستگیر شدگان پخش نمی شود به این دلیل است که هم اکنون دشمن در پی اینست تا بفهمد چه کسانی و چگونه در داخل و خارج دستگیر شده اند، در حالی که تیم های ویژه ای از این عوامل محافظت می کرده اند. بنابراین بعد از مدتی که گذشت گفته های این افراد پخش خواهد شد.
 
وی اقتدار دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: البته این اقتدار به این معنا نیست که دشمن با استفاده از برخی حفره ها به ما ضربه نزند، همانطور که در دفاع مقدس نیز چنین بود، ولی دشمن در نهایت به قدرت و موفقیت های دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اذعان دارد.
 
وی با اشاره به مقاومت و ایثارگری خانواده های شهدای هسته ای گفت: بخش عمده ای از موفقیت های ما مقاومت این خانواده ها در ادامه راه این عزیزان است که به ما اقتدار و جرات بیشتری برای حرکت در این مسیر می دهد.
 
دشمن همه خطوط قرمز را درنوردیده است
 
وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز ما با دشمنی روبرو هستیم که تمام خطوط قرمز اطلاعاتی را برای غلبه بر ما درنوردیده است، گفت: نفوذ و منبع گیری از خطوط قرمز اطلاعاتی است ولی دشمن برای غلبه بر ما این خطوط را زیرپا گذاشته است و این امر علاوه بر درگیری آشکار دشمن با نظام ما نشان می دهد که آنها با هر وسیله ای می خواهند بر ما غلبه کنند.
 
وی دستگیری تروریست ها در یک بازه زمانی خاص را موجب سردرگمی و آشفتگی دشمن دانست و گفت: دستگیری افرادی در خارج از کشور با توجه به تیم های محافظتی دوروبر آنان، توسط سربازان گمنام امام زمان اکنون به یک معمای غیرمکشوف برای دشمن تبدیل شده است.
 
وی این موفقیت را عنایت الهی و امام زمان (عج) و سوز و گداز خانواده های شهدای هسته ای دانست و اظهار داشت: از این خانواده ها می خواهم مجموعه ای به وجود بیاورند که برای ادامه مسیر این شهدای عزیز برنامه منجسم داشته باشد، چرا که برخی از اعضای این خانواده ها خودشان از نخبگان علمی کشور هستند.
 
در این دیدار علاوه بر وزیر بهداشت، دکتر لاریجانی رییس شورای سیاستگذاری، دکتر محققی معاون آموزش پزشکی، دکتر امامی رضوی معاون درمان و دکتر حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت و جمعی از اصحاب رسانه و نمایندگان رسانه های گروهی نیز حضور داشتند./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.