تجلیل از ۱۱ دانشجو نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران

۳۱اردیبهشت،

davoud ghahrdar (19 of 21)-1.jpg

پنجمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران با حضور رییس و مسئولان دانشگاه تهران و جمعی از مقامات کشوری و لشگری در تالارعلامه امینی برگزار شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر اسدی مدیرکل اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران طی سخنانی در این مراسم گزارشی از چگونگی انتخاب دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر ارائه داد.

همچنین سردار سرلشکر رحیم صفوی نیز در سخنانی در این مراسم، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به سبب تضاد منافع آمریکا با انقلاب اسلامی، این کشور راهبردی ثابت وکینه توزانه با جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفت، اما تاکتیک‌های آنان در سال‌های قبل تغییر کرده است.

وی افزود: تحمیل جنگ ۸ ساله، جلوگیری از پیشرفت‌های اقتصادی – اجتماعی و مانع تراشی برای جلوگیری از تبدیل ایران به قدرت اول منطقه و ناکارآمدنشان دادن نظام سیاسی ایران از راهبردهای آمریکا با ایران بوده است که با مقاومت و ایستادگی مردم توطئه‌های آنها تاکنون خنثی شده است.

در این مراسم از ۱۱ دانشجوی نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر این دانشگاه با حضور سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی و دکتر رهبر رئیس دانشگاه تهران قدردانی شد.

در پایان این مراسم دانشجویان با حضور در کنار آرامگاه شهدای گمنام قبور شهدای را غبار روبی و نسبت به شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.