تجلیل بانک صادرات از نایب قهرمان پارالمپیک

بینا- همزمان با ایام سالروز ولادت هشتمین سپهر ولایت حضرت امام رضا (ع)، بانک صادرات ایران از نایب قهرمان پار المپیک لندن ۲۰۱۲ تقدیر به عمل آورد .

به گزارش بینا در مراسم پایانی مسابقات فوتسال که با حضور فتحعلیزاده عضو هیأت مدیره  این بانک برگزار شد با اهداء لوح و جوایز ارزندی از مهرداد کرم زاده نایب قهرمان پرتاب دیسک پار المپیک لندن تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم که به مناسبت برگزاری اختتامیه جام سالروز تأسیس بانک صادرات ایران برگزار شد لوح تقدیری به امضای مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک به پاس کسب عنوان نایب قهرمانی پار المپیک و همچنین اقدام ارزشی مهرداد کرم زاده به این ورزشکار اهدا شد .

در قسمتی از پیام مدیرعامل بانک خطاب به آقای کرم زاده آمده است «نایب قهرمان غرور آفرین جنابعالی در مسابقات پرتاب دیسک پار المپیک ۲۰۱۲ لندن و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، باعث غرور ملت سرافراز کشورمان به ویژه همکارانتان در بانک صادرات ایران گردید .»

گفتنی است مهرداد کرم زاده برنده نشان نقره پرتاب دیسک ایران در پار المپیک لندن، هنگام دریافت نشان خود از کاترین میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام با وی دست نداد که این حرکت کرم زاده در رسانه های جهانی بازتاب گسترده ای داشت.
شایان ذکر است مهرداد کرم زاده تاکنون ۲۸ مدال جهانی و ۴ مدال پار المپیک را کسب کرده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورده است، اخیراً به عنوان مشاور ورزشی فعالیت خود را با بانک صادرات ایران آغاز کرده است در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال این بانک برگزار شده بود جوایز تیم­های اول تا سوم را به همراه  آقای محمد حسین فتحعلیزاده عضو هیات مدیره اهدا کردند .

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.