تجلیل مجلسی ها از عملکرد بانک صادرات

بینا- طی مراسمی که با حضور امام جمعه،  نمایندگان و مدیران استان اصفهان برگزار شد با اهدا لوح تقدیر به رییس سرپرستی بانک صادرات  ایران در استان اصفهان از عملکرد مطلوب و رضایت­بخش این بانک تجلیل شد.
به گزارش بینا، طی مراسمی که با حضور آیت‌ا… طباطبایی امام جمعه اصفهان، آیت‌ا… مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه قم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی برگزار گردید با اهدای لوح تقدیر به رئیس سرپرستی بانک صادرات در استان اصفهان از عملکرد مطلوب و رضایت بخش این بانک تجلیل شد.
گفتنی است ارایه خدمات مطلوب به آحاد جامعه، خدمات الکترونیکی به روز، مناسب سریع و فراهم نمودن دسترسی هموطنان به خدمات بانکی از دلایل اصلی تقدیر نمایندگان از عملکرد این بانک می باشد.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن ۳۰۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور، پرداخت ۳۰۰ هزار میلیارد      ریال تسهیلات به بخش خصوصی در سرفصل های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و نصب و راه اندازی ۳هزار و۸۱۶ دستگاه خودپرداز و نصب ۳۸۵ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی در مراکز خرید نقش بسزایی در توسعه و آبادانی کشور داشته و گام های موثری در جهت تحقق اهداف بانکداری الکترونیکی برداشته است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.