تجلیل مدیران بانک مسکن از مقام شهدا

۲۳ آبان ،

تجلیل مدیران بانک مسکن از مقام شهدا | چاپ |
دوشنبه ۲۲ آبان ساعت ۱۳:۱۹

بینا- قدرت اله شریفی مدیر عامل بانک مسکن به همراه چند تن از مدیران و روسای ادارات کل این بانک به منظور تجلیل از مقام شهدا با خانواده شهید فرهید نیا دیدار کرد.
به گزارش تفسیری بینا، در این دیدار که با پدر شهید فرهید نیا همکار بازنشسته این بانک صورت گرفت، مدیر عامل بانک مسکن طی سخنانی شهدا را گنجینه‌های هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: استقلال امروز کشور ما مرهون خون شهداست و اگر رشادت و جانفشانی آنها نبود، امنیت و آسایش امروز ما نیز مهیا نمی‌گشت.
وی خاطر نشان کرد: خانواده شهدا در اصل نظام قرار دارند و خدمت به آنها از وظایف اصلی مسوولان است.
شریفی در ادامه از مشکلات خانواده این شهید بزرگوار جویا شده و به مسوولان این بانک تاکید کرد: سعی کنید مشکلات و گرفتاری‌های همهی همکاران به ویژه خانواده‌های شهدا بر طرف شود، چرا که هرچه برای همکاران ارزش قایل شویم به همان میزان، سازمانی ارزشمند و پویا خواهیم داشت.
وی افزود: موفقیت امروز ما از دعاهای خیر همکاران و خانواده‌هایشان و نیز مردمی است که از طریق بانک مسکن مالک سرپناه شده‌اند.
مدیرعامل بانک در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای خانواده شهید فرهید نیا و همهی همکاران، هدایایی را به رسم یادبود به خانواده ایشان اهدا کرد.
در این مراسم مدیر امور منابع انسانی، روسای ادارات کل روابط عمومی، حوزه مدیریت و رفاه کارکنان و چند تن از همکاران بسیجی این بانک، مدیر عامل بانک مسکن را همراهی کردند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.