تجمع طلاب و دانشجویان مقابل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد

۰۱م آذر ،

در اعتراض به کم‌رنگ شدن اجرای طرح امنیت اخلاقی در جامعه

طلاب و دانشجویان تهرانی بعداز ظهر امروز در اعتراض به کم‌رنگ شدن اجرای طرح امنیت اخلاقی در جامعه، مقابل ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تجمع کرده و خواستار افزایش حمایت از این طرح شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهممتازنیوز،طلاب و دانشجویان تهرانی بعداز ظهر امروز در اعتراض به کم‌رنگ شدن اجرای طرح امنیت اخلاقی در جامعه، مقابل ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تجمع کرده و خواستار افزایش حمایت از این طرح شدند.

بنابراین گزارش دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «مسئولان محترم باور کنید هنوز غیرت و حیا در جان مومنین این مملکت وجود دارد»، «فریاد اعتراض خود را به فساد و فحشا خیابانی اعلام می‌داریم»، «کوی و برزن ممکلت امام‌زمان(عج) نمایشگاه مانکن‌های فساد و ابتذال» و همچنین حمل پرچم‌هایی با نام امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) مواضع خود را نسبت به کمرنگ شدن طرح امنیت اخلاقی اعلام کردند.

همچنین تجمع کنندگان با سردادن شعارهای «ناجا، ناجی‌ست، جامعه حامی‌ست»، «سیاست صهیونیست ناامنی اخلاقی است» و «امنیت اخلاقی درخواست هر دانشجوست» خواستار حمایت مسئولان از افزایش طرح امنیت اخلاقی شدند.

بنابر این گزارش طلاب و دانشجویان معترض با قرائت بیانیه‌ای به تجمع خود پایان دادند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.