تجمع محکومیت توهین به پیامبر(ص) در میدان بهارستان

جمع کثیری از قشرهای مختلف منطقه ۱۲ تهران در اعتراض به ساخت فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس رسول الله(ص) در میدان بهارستان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، تجمع کنندگان که شامل قشرهایی چون اصناف، فرهنگیان و دانش آموزان بودند با فریادهای لبیک یا محمد(ص)، صلوات بر محمد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس خشم و انزجار خود را از اقدام صهیونیستی- آمریکایی توهین به پیامبر(ص) ابراز کردند.
تجمع کنندگان همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که در آنها مجازات عاملان این توهین خواسته شده بود.
در این مراسم آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سخنانی با اشاره به لزوم هوشیاری مسلمانان در برخورد با این توطئه ها گفت: ما مسلمانان با حضور گسترده خود در اینگونه تجمع ها با هر توطئه و توهین به مقدسات به شدت برخورد می کنیم.
وی با ضروری خواندن ادامه تجمعات و اعتراض ها تا روش شدن ابعاد مختلف این توطئه برای جهانیان افزود: همه مسئولان، مردم وحقوقدانان باید در مقابل این موضوع از خود واکنش نشان دهند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم گفت: این اولین بار نیست که دشمنان به مقدسات اسلامی توهین می کنند و هر روز شاهد ابعاد مختلف آن در کشورهای غربی به ویژه انگلیس و فرانسه هستیم.
حسینی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند با توهین های متعدد جامعه اسلامی را به مقدسات خود بی تفاوت کنند، افزود: این حرکت غربی ها نشانه آشکار برخورد دوگانه آنهاست زیرا آنها در حالی توهین به مقدسات اسلامی را پیگیری نمی کنند که در مقابل مسایل بسیار کوچکی در غرب از جمله فعالیت رسانه ای شبکه پرس تی وی به شدت واکنش نشان داده اند.


IRIBNews RSS MoreNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.