تجمع مفتضحانه سلطنت‌طلبان کومله و دموکرات برای تحریم انتخابات

۲۱خردادماه،

هک‌های تروریستی کومله، دموکرات کردستان و سلطنت‌طلبان ورشکسته پس از تبلیغ چند ماهه فراخوان تجمع برای تحریم انتخابات به جز تعدادی انگشت‌شمار حضور نیافتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، طیف‌های مختلف اپوزیسیون هیچگاه نتوانسته به سبب اختلافات بسیار در کنار یکدیگر و دور یک میز بنشینند، و این امر بارها و بارها برای آنان به اثبات رسیده است. در موراد بسیاری از جمله نشست‌های مضحک اتحاد برای دموکراسی تلاش کردند تا وفاقی بین ضد انقلاب خارج‌نشین بر قرار نمایند اما این تجربه آنان با شکست مواجه شده و سبب اختلافات عمیق‌تر بین آنان شد. تجمعات آنان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ناتوانی آنان در جمع کردن اشخاص برای یک میتینگ علیه جمهوری اسلامی با وجود دادن وعده‌های مالی، مضحکه عام و خاص شده است. حتی برگزاری برنامه‌های غیراخلاقی و منافی عفت در حاشیه تجمعات نیز نتوانسته آبی برای اپوزیسیون گرم کند.

در همین راستا چندی پیش تجمع گسترده‌ای در گوتنبرگ سوئد به بهانه تحریم انتخابات ریاست جمهوری پیش رو برگزار شد. این به اصطلاح تجمع به فراخوان گروهک تروریستی کومله، گروهک‌های تروریستی کردستان و سلطنت‌طلبان ورشکسته برگزار شد. اگر چه این گروهک‌ها ماه‌های پیاپی و به طور گسترده و وسیع به تبلیغ این فراخوان تجمع در شبکه‌های اجتماعی و همچنین شبکه‌های ماهواره‌ای پرداخته بودند اما به جز اندکی که تعدادشان از انگشتان دو دست نیز فراتر نمی‌رفت در این تجمع حاضر نشدند و افتضاح و لکه ننگی دیگر بر دامان اپوزیسیون خارج‌نشین نشست.

سلطنت طلب

نکته جالب آن‌جاست که این گروهک‌های تروریستی و سلطنت‌طلبان فراری همیشه تلاش می‌نمایند با ادعاهای گزافی خود را به عنوان پرطرفدارترین طیف از ضد انقلاب نه تنها در خارج بلکه در داخل کشور معرفی نمایند و البته از طریق همین آمارهای دروغ در خارج از کشور ارتزاق می‌کنند. البته گفتنی است این وضعیت همه گروهک‌ها و طیف‌های ضد انقلاب است با این وجود سی و چند سال است که برای خود در داخل کشور متوهمانه پایگاه اجتماعی متصور می باشند.

برپایه این خبر این گروهک‌های تروریستی و سلطنت‌طلب ظاهراً با هم برای تحریم انتخابات اتحاد کرده بودند و در این تجمع به خوبی مشخص است که این تحریم آنان نظام را به چالش خواهد کشید!

در ذیل تعدادی از عکس‌های این تجمع با شکوه! را برای ملاحظه مخاطبین قرار می‌دهیم:


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.