تجمع هزاران نفری شیعیان بغداد/ عمار حکیم: مردم غزه پیرو راه حسین(ع) می باشند

۰۴م آذر ،

همزمان با تاسوعای حسینی، تجمع بزرگ شیعیان بغداد به دعوت مجلس اسلامی عراق در ورزشگاه صنعت این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین، نشست های بزرگ شیعیان عراق به دعوت مجلس اعلای اسلامی در  ۱۴ استان دیگر عراق نیز برگزار شد و سخنرانی سیدعمار حکیم به طور زنده برای همه تجمع کنندگان پخش شد.

سیدعمار حکیم در این سخنرانی به مسائل مربوط به عراق، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تحولات سوریه و منطقه اشاره کرد و همه مسلمانان را به ادامه راه حسین (ع) دعوت کرد.

به گزارش خبر آنلاین رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در مراسم روز تاسوعا در بغداد ، سکوت جامعه بین الملل به ویژه اعراب را در قبال تجاوزات تل آویو علیه مردم بی پناه فلسطین محکوم کرد.

سید عمار حکیم گفت پیروزی مردم غزه علیه اسرائیل نشان داد که شرافتمندان جهان هرگز در برابر ظلم و ستم سکوت نمی کنند و دژخیمان نیز هرگز به مقاصد شوم خود دست نخواهند یافت.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق افزود همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه ، جامعه بین المللی بی شرمانه در قبال این جنایات سکوت اختیار کرد اما مردم غزه و فلسطین بدانند که آن ها ادامه روی راه حسین بن علی علیه السلام می باشند و تنها راه آزادی قدس شریف از دست دشمنان همانا پیروی از راه و روش امام حسین علیه السلام در کربلای خونین است.

سید عمار حکیم همچنین از گروه های مختلف سوریه خواست تا به دور از دخالت های خارجی مشکلات خود را از راه گفتگو حل کنند. 


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.