تجمیع پلاک‌های ریزدانه در بافت فرسوده

۲۶م اسفند ،

کد خبر: ۶۳۶۵ تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۲۶ اسفند۹:۵۴ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش تجمیع پلاکها در بافت فرسوده شهر تهران، گفت: تعداد پلاکهای تجمیعی از ۴۵ پلاک در فروردین ۸۹ به ۳ هزار و ۶۹۷ پلاک تا پایان بهمن ماه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش نوساز، مجید کیان پور در گفتگو با مهر در خصوص تجمیع پلاکها در بافت فرسوده، اظهار داشت: تعداد پروانه های تجمیعی از ۲۰ پروانه در فروردین ۸۹ به یک هزار و ۴۷۰ پروانه تا پایان بهمن ماه امسال رسید.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به پلاکهای تجمیع شده در شهر تهران، تصریح کرد: تعداد پلاکهای تجمیعی از ۴۵ پلاک در فروردین ۸۹ به ۳ هزار و ۶۹۷ پلاک تا پایان بهمن ماه افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: نسبت تعداد پلاکهای تجمیعی به کل پروانه های صادر شده در بافتهای فرسوده شهر تهران از ۱۷٫۷ درصد در فروردین ماه ۸۹ به حدود ۵۶ درصد در بهمن ماه امسال رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت با اجرای سیاست تجمیع پلاکها توانست کیفیت ساخت را افزایش دهد، گفت: افزایش نظارت بر اجرای ساخت پلاکهای تجمیع شده منجر به این شده است که چرخه نوسازی بافتهای فرسوده شهری سرعت بیشتری پیدا کند.

کیان پور تشویق مالکان به تجمیع پلاکهای ریزدانه را یکی از سیاستهای دولت در امر نوسازی بافتهای فرسوده شهری اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری مهر


برچسب هابرچسب ها: بافت فرسوده، نوسازی، مدیریت بحران، حذف عوارض صدور پروانه ، تخفیف



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.