تجمیع کمیته های کمیسیون اقتصادی در سه کمیته/ تاکید حسینی بر ارائه راهکار مجلس برای رفع گرانی

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز مراسم معارفه سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی با اعضای کمیسیون اقتصادی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه وزیر اقتصاد در خصوص گرانی های اخیر و تورم گزارش هایی ارائه کرد، گفت: حسینی همچنین برخی مباحث در زمینه بورس اوراق بهادار، صندوق توسعه ملی و بحث های مربوط به بانک مرکزی را مطرح و سپس به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

عضو کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه وزیر اقتصاد در این جلسه بر همکاری متقابل کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد برای ارائه راه حل در خصوص مقابله با گرانی ها و تقویت اقتصاد تاکید کرد، گفت: در این جلسه مقرر شد نمایندگان با حضور در دفتر وزیر مشکلات مربوط به اقتصاد کشور را بررسی کنند.

نکو با اشاره به اینکه همچنین مقرر شد سه کمیته در کمیسیون اقتصادی تشکیل شود، گفت: در جلسات قبل بحث ها بر این صورت گرفته بود که هفت کمیته در این کمیسیون تشکیل شود اما برخی اعضا معترض بودند لذا تصمیم گرفته شد با تجمیع این کمیته ها تعداد آنها به سه برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: در حال حاضر تنها سه کمیته به نام های سیاست های پولی و بانکی، نهادها و سیاست های تجارت و کمیته تولید، سرمایه گذاری و اشتغال در کمیسیون اقتصادی تشکیل شده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.