تجهیزات ۷۰۰ میلیارد تومانی نیروگاه شیروان نیازمند تامین اعتبار است

نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان تجهیزات در نیروگاه ترکیبی شیروان در حال مستهلک شدن است و این نیروگاه ترکیبی به دلیل نبود اعتبارات نیمه کاره رها شده است.

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در ارتباط با مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: کسری بودجه سبب شده طرح‌های نیمه‌کاره زیادی در این منطقه باقی بماند.
 
نماینده شیروان در مجلس با اشاره به وضعیت نیروگاه ترکیبی شیروان تصریح کرد: اگر ۳ واحد بخار نیروگاه ترکیبی شیروان راه‌اندازی شود، مشکلات بسیاری از این منطقه از جمله اشتغال‌زایی و ازدست ندادن انرژی حل خواهد شد.   
 
وی همچنین اظهار داشت:  حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تجهیزات در این نیروگاه به خاطر نبود بودجه  ۲ سال است که مستهلک شده و این پروژه را از فعالیت ساقط کرده است.

عزیزی در ادامه با بیان این‌که راندمان ۶ واحد گازی ۳۲ درصد است که انرژی گرمایی تولیدی آن لایه ازن و محیط زیست را تخریب می‌کند، افزود: به ازای هر۲ واحد گازی اگر واحد بخار ایجاد شود از هدر دادن انرژی جلوگیری و محیط زیست نیز تخریب نخواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی از کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی شیروان گفت و بیان کرد: این بیمارستان در سفرهای استانی ریئس جمهور کلنگ‌زنی شد و ۳۰ میلیارد بودجه به آن اختصاص داده شد و این در حالی است که پس گذشت ۲ سال هنوز هیچ اقدامی در این واحد ساختمانی صورت نگرفته است.

نماینده مردم شیروان از وضعیت نابه‌سامان زیرساخت‌های شهری و روستایی و لوله کشی حوزه انتخابیه خود خبر داد و خاطر نشان کرد: شیروان بیش از هر چیز نیازمند تامین اعتبار و بودجه از سوی دولت است تا طرح‌های نیمه کاره در این بخش به سرانجام برسد.
 
انتهای پیام/
پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.