تجهیز و توسعه امکانات زیرساختی شهرک ها و نواحی صنعتی استان تهران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اشاره به لزوم تجهیز و توسعه زیر ساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی گفت: با جدیت به دنبال تجهیز زیرساخت ها و به ویژه توسعه شبکه مخابرات شهرک ها و نواحی صنعتی استان تهران هستیم.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، « شاهین حیدری» افزود: با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری در توسعه و ارتقاء منابع انسانی، به جهت صیانت از نیروی کار و همچنین حضور روز افزون نیروی جوان و متقاضی کار، رسیدن به سند چشم انداز توسعه اقتصادی و عمرانی و ایجاد امکانات زیر بنایی در حوزه صنعت تلاش مضاعفی را طلب می کند.

وی اظهارکرد: مطمئنا توسعه اقتصادی در شهرکهای صنعتی تابع وجود زیرساختهای اساسی است که در این راستا با توجه به نظر اهداف مهم شرکت شهرکهای تهران مبنی بر ضرورت بسیج و بهره گیری از تمامی امکانات برای انجام مسئولیت خدمات رسانی شرکت به واحدهای تولیدی، به معاونت فنی و اجرائی تاکید شده حداکثر پتانسیل موجود خود را به توسعه و تکمیل زیرساختها معطوف کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی تهران تصریح کرد: در همین راستا با توجه به لزوم توسعه و ارتقاء کیفیت ارتباطات مخابراتی مورد نیاز صاحبان صنایع برای مبادلات تجاری و انتقال اطلاعات در فضای مجازی، وارد عمل شدیم و مذاکرات متعددی در سطوح کارشناسی برای توسعه و حل مشکلات مخابراتی شهرکها و نواحی صنعتی با شرکت مخابرات استان انجام دادیم.

حیدری در ادامه گفت: خوشبختانه شرکت شهرک های صنعتی تهران  با پیگیری سیاست تعامل قوی و همه جانبه با سایر نهادها و ادارات ذیربط و همچنین با تکمیل مذاکرات در سطوح مدیریتی، گام های مثبتی در این خصوص برداشت.

وی افزود: بطوریکه در جلسه مشترک با معاون طرح و توسعه شرکت مخابرات استان تهران، با ایجاد دیدگاههای مثبت برای طرفین جهت حل معضلات مخابراتی شهرکهای صنعتی واقع در محدوده اداره کل مخابرات استان به توافق لازم دست یافتیم.

حیدری خاطرنشان‌کرد: ضمنا با تخصیص بودجه مورد نیاز، اجرای این تفاهم نامه ها تحقق یافته و احداث شبکه مخابراتی همگام با تکنولوژی روز دنیا در شهرکهای صنعتی پرند، فازهای ۳ و ۴ عباس آباد و نصیر آباد تا پایان سال جاری و همچنین سایر شهرکها و نواحی صنعتی نظیر شمس آباد، خوارزمی، پیشوا، قرچک، دماوند (۲) و دهک تا نیمه اول سال به انجام  می رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران در خاتمه گفت: از آنجا که در قبال هجمه دشمنان انقلاب، صیانت از فضای تولید و تکمیل زیر ساختهای شهرک به عنوان زیر بنای اقتصادی جامعه بهترین سپر دفاعی خواهد بود، لذا تمامی فعالیت های مذکور، اساسی ترین روش پدافند غیر عامل ارزیابی می شود./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.