تجهیزات پزشکی در وزارت بهداشت قیمت گذاری می شود

‘سعیدرضا شاهمرادی’ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا به طرح ساماندهی و تثبیت قیمت تجهیزات پزشکی اشاره کرد و افزود: قیمت تجهیزات پزشکی ظرف دو ماه آینده از سوی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

وی یادآورشد: وزارت بهداشت در حال جمع آوری فهرست کالاهای اساسی پزشکی و قیمت های ملزومات موردنیاز از مراکز درمانی مختلف است.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برپیگیری قیمت گذاری تجهیزات پزشکی تاکید کرد و توضیح داد: با توجه به افزایش ارز مبدا، بطور قطع افزایش قیمتی در نرخ تجهیزات پزشکی، وجود داشته است اما در آینده نزدیک قیمت های تثبیت شده، اعلام می شود.

شاهمرادی برای تهیه فرمول قیمت گذاری تجهیزات پزشکی با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان، اعلام آمادگی کرد و یادآورشد: به هرحال قیمت های تثبیت شده طی دو ماه آینده برای کالاهای مصرفی پزشکی خیلی ضروری گران قیمت مانند اسکن، ارتوپدی، مواد داخل چشمی و لوازم یک بار مصرف بیمارستانی، اجرایی می شود.

این مقام مسوول در وزارت بهداشت تاکید کرد: قیمت های تثبیت شده به تدریج برای تمامی تجهیزات پزشکی اعمال خواهد شد.

اجتمام**۹۱۸۵ ** ۱۵۶۹**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۵۰۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شرکت رازک طب:

    فروش وسایل پزشکی به بیمارستانهاطبق قیمتهای فراخوان وزارت بهداشت ودرمان میباشد ادراره بازرگانی استانه آذربایجانغربی قیمتهای مصوب دولت را قبول ندارد درصد سود فروشندگان تجهیزات پزشکی به مراکز دولتی را با سه درصد محاسبه کرده وبقیه را گرانفروش محاسبه میکند آیا مگر میشد باسه درصد جنس خرید وفروش کرد ومالیات وهزینه های انباداری وتحویل در مرکز درمانی وبعداز شش ماه تاذ یکسال مبلغ آن را دریافت کرد آیا کسی هست به این سوالات جواب دهد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.