تجهیز۴ بوستان شمال شرق تهران به مجموعه بازی کودکان

۳ م دیماه ،

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از نصب ۴ مجموعه بازی کودکان در بوستان های تازه الاحداث آویسا، مجتمع ولیعصر(عج)، یاسمن و اردیبهشت خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۴ حمید ناصحی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با بیان این خبر افزود: با توجه به تکمیل و بهره برداری از بوستان های تازه منطقه، عملیات نصب وسایل بازی در اولویت اجرایی این معاونت قرار گرفت . 
وی افزود: تا کنون در بوستانهای سطح منطقه ۸۳ مجموعه بازی نصب شده است و با احداث این ۴ دستگاه، تعداد وسایل نصب شده به عدد ۸۷ میرسد که در حدود نیمی از بوستانهای منطقه را شامل می گردد. 
معاون امور شهری و محیط زیست در ادامه بیان کرد : با توجه به رعایت اصول ایمنی و  بهره گیری از  برخورداری  از تنوع و استفاده مجموعه هایی که در برگیرنده طیف بیشتری از کودکان با توجه به تفاوت نیازهای بازی آنها  از نکات مهم  و ضروری در انتخاب نمونه های اجرایی است. 
ناصحی در ادامه با اشاره تجهیز باغ پرندگان منطقه ۴ مجموعه وسایل بازی کودکان گفت: عملیات احداث اولین زمین بازی کودکان در باغ پرندگان نیز در فضایی به مساحت ۳۷۰۰ متر مربع با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.