تحت پوشش قرار گرفتن سراسر خلیج فارس برای اولین بار توسط ایرانسل

پوشش‌دهی سکوها و مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران در سطح خلیج فارس انجام شد و در حال حاضر همه مناطق و سکوهای ما تحت پوشش ایرانسل قرار دارند.

محمدرضا گلشنی‌اصل رئیس ICT شرکت نفت فلات قاره ایران ، در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان این مطلب گفت: یکی از اقدامات واحد ICT هماهنگی و استفاده از سرویس‌های شرکت ایرانسل است. در این راستا پس از رایزنی‌های فراوان با شرکت ایرانسل طی ۶ ماه و عقد قرارداد با این شرکت، پوشش‌دهی سکوها و مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران در سطح خلیج فارس انجام شد و در حال حاضر همه مناطق و سکوهای ما تحت پوشش ایرانسل قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد ارتباط آسان و بهینه مناطق، سکوها و تهران با مدیران و رؤسای واحدها با اختصاص شماره‌های ویژه ۴ رقمی برقرار ‌گردد. علاوه بر سرویس فوق از شرکت ایرانسل خواسته شد ۶۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه سیم کارت جهت ارائه به مناطق عملیاتی تحویل شرکت نماید. پس از دریافت این گوشی‌ها و سیم‌کارت‌ها، توسط مدیریت محترم عامل تقسیم‌بندی انجام و با معرفی نمایندگان مناطق عملیاتی توزیع می‌گردد.

گلشنی اصل خاطر نشان کرد: بر اساس این قرارداد ماهیانه ۱۲۶ میلیون ریال اعتبار مکالمه رایگان در اختیار شرکت نفت فلات قاره ایران قرار می‌گیرد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.