تحریم ایران از یورو نشان‌دهنده هراس غرب از پیشرفت ایران است

۱فروردین ۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی، آمادگی ایران در برابر تحریم‌ها را به‌وجود آورده لذا تحریم ایران از یورو نشان‌دهنده هراس غرب از پیشرفت کشورمان در زمینه‌های مختلف است.

حجت‌الله خدایی‌سوری نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ ارائه طرح سنای آمریکا به اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم ایران از مبادله با یورو گفت: دشمنی ایالات متحده با ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز بر کسی پوشیده نبوده و همواره شاهد افزایش فشارها بر کشورمان هستیم.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، آمادگی ایران در برابر تحریم‌ها را به‌وجود آورده لذا تحریم ایران از یورو نشان‌دهنده هراس غرب از پیشرفت کشورمان در زمینه‌های مختلف است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ایالات متحده مدتی است حرف از مذاکره با ایران می‌زند اما عملکرد دولت‌مردان آمریکا با مواضعشان کاملا متفاوت بوده لذا تناقض‌گویی‌های آمریکا سبب روشن‌تر شدن نیت سو آنها به کشورمان شده است.

خدایی‌سوری با بیان اینکه تحریم نتوانسته اهداف ضد ایرانی دولت‌مردان ایالات متحده را تامین کند، افزود: اگر آمریکا از تحریم ایران به نتیجه رسیده بود دیگر کشورمان را تحریم نمی‌کرد لذا تحریم پروژه شکست خورده‌ای در برابر عزم و اراده ملت ایران بوده اما سیاست‌مداران آمریکا نمی‌خواهند دست از اشتباهات پی‌در‌پی خود نسبت به کشورمان بردارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ایالات متحده از ابتدای انقلاب تا به امروز اشکال متنوعی از تحریم علیه کشورمان را اجرا کرده اما هیچ‌گاه نتوانسته مسیر پیشرفت ایران را ببندد به همین خاطر همواره در پی اقدامات جدیدی برای به بن‌بست کشاندن مسیر رشد و توسعه ایران است اما از آنجاییکه تحریم دلار نتوانسته آمریکا را به اهدافش برساند به سراغ تحریم ایران از یورو روی آورده که قطع‌به‌یقین باز هم به نتیجه نمی‌رسد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.