تحریم‌های اعمال شده علیه ایران مغایر با قوانین حقوق بشر در جهان است

اسفند ۱۴۰۲

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تحریم‌های اعمال شده علیه ایران مغایر با قوانین حقوق بشر در جهان است، گفت: مسئله تحریم‌های دارویی که همراه با موارد دیگر اعمال شده نشان می‌دهد که غرب با دولت ایران جنگ ندارد بلکه با ملت ایران جنگ دارد.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر لغو تحریم‌های دارویی و تجهیزات پزشکی ایران گفت: موضوع لغو تحریمها باید در عمل نشان داده شود تا مشخص شود که آیا صحت دارد یا نه.
 
وی  ادامه داد: امروز در کشور ما بیش از یک میلیون نفر از بیماران خاص نیازمند داروهایی می باشند که تولید کشورهای غربی است در غیر این صورت با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.   
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشت که اصل تحریم‌ها مغایر با قوانین حقوق بشر در جهان است.   
 
آصفری در ادامه تصریح کرد: مسئله تحریم‌های دارویی که همراه با موارد دیگر اعمال شده ، نشان می‌دهد که غرب با دولت ایران جنگ ندارد بلکه با ملت ایران جنگ دارد.   
 
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اصل تحریم‌های اعمال شده بر خلاف معاهدات و کنوانسیونهای بین‌المللی بوده و نشان داده که برای رفع آنهاعملکرد آمریکایی‌ها با گفتارشان یکسان نیست.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.