تحریم‌ها نه ورق پاره است و نه فلج‌ کننده

۱۲خردادماه،

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده اعتقاد دارم تحریم‌ها ورق پاره نیست ثانیا فلج‌کننده هم نیست. کسی که می‌گوید ورق پاره است تفریط و آنکه می‌گوید فلج‌کننده است افراط می کند.

 به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ همبستگی حقوقدان‌ها که عصر امروز در مجتمع فرهنگی سید‌الشهدا برگزار شد اظهار داشت: پزشکان مهندسان و حقوق‌دان‌ها نیرو‌هایی می باشند که ضریب هوشی بالایی دارند و در زمان مبارزات طاغوت در دانشگاه‌های کشور نقش بزرگی را در شکل دادن انقلاب داشتند.

وی به یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره داشت و افزود: فکر می‌کنم اتفاقات سیاسی در کشور جز مسائل مهم است و مقام معظم رهبری همیشه به آن تأکید می‌کنند و قابل کتمان کردن نیست ظرف ۲۴ سال قبل سه رئیس‌جمهور داشته‌ایم اما یک لحظه مرور دولت‌ها نشان می‌دهد که هر سه رئیس‌جمهور با همدیگر بسیار فرق می‌کند.

وی ادامه داد: خاتمی، هاشمی و احمدی‌نژاد را اگر مرور کنید هر کدام کشور را به یک سمت کشانده‌اند و تأثیر دولت‌های آنها در عمق خانه‌های ما وارد شده است. امروزه گرانی تمام خانه‌ها را تحت شعاع قرار داده است، مسائل اجتماعی فرهنگی و اقتصادی نیز در عمق خانه‌ها قرار دارند.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه ضریب امنیتی ملی با انتخابات رابطه مستقیمی دارند، گفت: هر زمان که انتخابات سنگینی داریم آثار آن را در تهدیدها لمس می‌کنیم.

باهنر وضع نا میزان اقتصادی را یکی از بحث‌های مهم کشور دانست و تصریح کرد: مشکلات اقتصادی مردم را رنج می‌دهد که سبب‌های آن را بعضی درست و بعضی نادرست تحلیل می‌کنند.

وی ادامه داد: بعضی اعتقاد دارند تحریم‌ها ورق پاره‌ای بیش نیست اما فشار آنها فلج‌کننده است و در این بین به رهبر معظم فرمودند ما در موقعیت شعب ابی‌طالب هستیم و رهبری در جواب آنها گفتند خیر ما در موقعیت فتح و خیبریم. 

باهنر در باب تحریم‌ها تصریح کرد: بنده اعتقاد دارم تحریم‌ها ورق پاره نیست ثانیا فلج‌کننده هم نیست. کسی که می‌گوید ورق پاره است تفریط و آنکه می‌گوید فلج‌کننده است افراط می کند.

وی دولت احمدی‌نژاد پرکارترین و دلسوز‌ترین دولت نامید و تصریح کرد: اتفاقاتی که اخیرا روی داد این بود که بنده چند روز بعد از انتخابات به احمدی‌نژاد گفتم اصولگراها ظرفیت‌های خوبی می باشند و احمدی‌نژاد در جواب گفت من ژنرال نمی‌خواهم من سرباز می‌خواهم و این یکی از دلایل ناموفقیت‌های دولت بود.

خبر در حال تکمیل است…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.