تحریم ها موجب پیشرفت هرچه بیشتر ایران شده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ ‘احمدرضا پوردستان’ یکشنبه شب در آیین گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در جمع خبرنگاران، افزود: ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان داد که محدودیت ها و تحریم ها مانع از رسیدن به اهداف و پیشرفت های کشور نمی شود .

وی با تاکید بر اینکه تحریمها اثر بخش نیست، ادامه داد: ایران با تمامی محدودیت ها توانست پیشرفت ها و دستاوردهای قابل توجهی در زمینه های مختلف از جمله در بخش دفاعی داشته باشد .

امیر پوردستان تصریح کرد: ما تدابیر لازم را در دفاع از کشور اتخاذ خواهیم کرد و در این زمینه به هیچ کشوری امتیازی نخواهیم داد .

وی در رابطه با ایجاد بحران در سوریه نیز گفت: استکبار جهانی با توطئه علیه کشورهای مردم سالار قصد دارد آنها را تحت فشار قرار داده و باعث دگرگونی در این کشورها شود .

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خوشبختانه حکومت سوریه تاکنون بحران را پشت سر گذاشته و تحرکات اخیر نیز اقدامات مذبوحانه ای است که قصد دارند حکومت سوریه را تحت فشار قرار دهند اما حکومت سوریه نشان داده که زیر بار جنگ روانی و تحرکات برخی عوامل خود فروخته قرار نمی گیرد .

وی همچنین اظهار داشت: رزمایش های در نیمه دوم سال در جنوب شرقی کشور بطور مشترک توسط ارتش و سپاه برگزار خواهد شد .

امیر پوردستان افزود: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از تجهیزات و نوآوری های نیروی زمینی ارتش نیز رونمایی خواهد شد .

**شبد** ۱۴۸۸** ۳۴۰۴** ۱۵۲۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۸۲۹۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.