تحقق برنامه ۶ ساله سازمان ها و شرکت های شهرداری تا پایان امسال

دوشنبه ۱۵ خرداد – ۰۱:۲۳:۳۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

اقدامیان خبر داد :

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر کل امور مجامع و شورای سازمانها  گفت : شهرداری تهران طی سال های اخیر اقدامات مختلفی را در راستای شفاف سازی مالی انجام داده است و طبق برنامه ۶ ساله که از سال ۸۵ آغاز شده ، تا پایان سال جاری به اهداف پیش بینی شده خود خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تهران سما، سعید اقدامیان، با بیان این مطلب  گفت : کسب گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت ( ISO 9001 : 2008 ) توسط اداره کل امور مجامع و شورای سازمانها از موفقیت های مهم در حوزه مالی و اداری  شهرداری تهران است که در راستای استقرار و بهبود یکپارچگی و ارزشیابی مستمر سازمانها و شرکتهای شهرداری صورت گرفته است .
مدیر کل امور مجامع و شورای سازمان ها  با بیان این که بی تردید یکی از رموز موفقیت، رسیدن به کیفیت مطلوب و ارتقای دائمی آن است ، گفت :  توسعه استانداردهای مختلف در زمینه کیفیت در واقع حاصل اهمیتی است که دانش مدیریت امروز برای بهبود مستمر کیفیت قایل شده است .
وی خاطر نشان کرد : اداره کل امور مجامع و شورای سازمانها در راستای خط مشی شهرداری تهران در حوزه سازمانها و شرکتها اقدام به پیاده سازی بودجه عملیاتی ،  ارزیابی عملکرد ، ساماندهی سیستم حسابداری ، ساماندهی چارت سازمانی و سازماندهی سازمانها و شرکتهای شهرداری تهران کرده است و طبق برنامه شش ساله که از سال ۸۵ آغاز شده ، تا پایان سال جاری به اهداف پیش بینی شده خواهد رسید.
اقدامیان  در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار کرد : در سالجاری شرکت های در حال انحلال شهرداری تعیین تکلیف می شود که بر اساس برنامه باید ختم تسویه ۹ شرکت اعلام شود .
وی با تاکید بر اهمیت شفاف سازی مالی در شهرداری تهران گفت : به این منظور سیستم قیمت تمام شده در همه سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران برقرار می شود تا در نهایت منجر به شفافیت در عملکرد و هزینه کرد مالی آنها شود .
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۴۱۳۲۳۳۹۳۸۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.