تحقق مدیریت شهری از حیطه نظری به عملی

فروردین ۱۴۰۳

معاون امور مجلس شورای عالی استان‌ها گفت: امیدواریم شورای دوره چهارم با بهره‌گیری از تجارب شورای سوم در زمینه تحقق مدیریت شهری از حیطه نظری به حیطه عملی موفق باشند.

اسدالله راشدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شورای عالی استان‌ها درخصوص تحقق مدیریت واحد شهری طرحی را تهیه و به دولت تقدیم نمود که بعد از جلسات متعددی در کمیسیون‌های تخصصی دولت و همچنین جلسات مشترک با سازمان‌ها و نمادهای مختلف ۲۳ وظیفه و تصدی قابل واگذاری به شهرداری را احسان نمود و جهت تصویب و واگذاری همه شهرداری‌ها به هیات دولت ارائه نمود.

وی در ادامه افزود: اما متاسفانه موضوع علی‌رغم پیگیری مستتمر در دولت باقی‌ مانده است البته باید نهادهای حکومتی در این خصوص باید اظهارنظر نمایند و تکلیف خود را با این مساله روشن نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: باید کلیه ذی‌نفعان این موضوع را به صورت جامع بررسی و به صورت پایلوت در بخشی از کشور به طور مثال در کلان‌شهرها اجرا نمایند و به تدریج به سایر شهرهای کشور تسریع پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در دوره نظری همه کارشناسان و عقلانی کشور به اهمیت تحقق مدیریت واحد شهری یا یک پارچه پی برده‌اند خاطرنشان کرد: امیدواریم شورای دوره چهارم با بهره‌گیری از تجارب شورای سوم زمینه تحقق این موضوع مهم از حیطه نظری به حیطه عملی همه موفق و مؤید باشند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.