تحقق ۲۵ درصدی سهم تعاون در راستای منویات رهبری وظیفه همگانی است

‘قهرمان طاهری’ شامگاه چهارشنبه در نشست مدیرکل و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در سنندج افزود: با توجه به وضعیت اشتغال کردستان و ظرفیت های این استان، باید به نحو مطلوب در جهت تحقق برنامه های اشتغالزایی دولت در استان گام برداشت.

وی گفت: بازرسی های دوره ای در راستای تاکید مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر حضور در استان ها و انتقال تجارب موفق کاری به آنها و نیز رفع مشکلات و نارسایی های احتمالی صورت می گیرد.

وی افزود: بازرسی به معنای تخلف و مچ گیری نیست بلکه این بازرسی ها، برای ارزیابی و بررسی عملکردها با هدف شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت به منظور رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع است.

طاهری، برگزاری جلسات مشترک ادارات و دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به صورت دوره ای و ماهانه در راستای برقراری ارتباط نزدیک و تعامل آنان برای خدمت رسانی یکپارچه ضروری دانست و گفت:در ادغام اخیر صورت گرفته در وزارتخانه ها و به تبع آن در ادارات کل استان ها انتظار می رود از این پس خدمت رسانی به جامعه هدف به صورت مطلوب تری انجام گیرد.

وی افزود: باید با آموزش قوانین کار، قوانین رفاه و تامین اجتماعی و قوانین مربوط به امور تعاون برای همکاران واحدهای مختلف، بستر افزایش عملکرد و رضایت ارباب رجوع از خدمات ارایه شده را هموارتر ساخت.

وی ، استقرار میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و جایگاه تکریم ارباب رجوع را در این اداره کل مناسب ارزیابی کرد و افزود: در این زمینه کردستان جزو استان های برتر کشور است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش، رتبه واحدهای مختلف کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان را در بین سایر استان ها مناسب دانست.

۵۳۳/ ۶۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۴۵۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.