تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بدون حب‌و بغض و به دور از نگاه سیاسی باشد

۰۲م آذر ،

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر ضرورت انجام تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی بدون حب و بعض و به دور از نگاه سیاسی تاکید کرد.

 قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در خصوص عدم تبدیل سرنوشت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی به تفحص پیشین از این دانشگاه در مجلس هشتم، گفت: حال که تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب مجلس رسیده است، باید این امر با جدیت دنبال شود یعنی نمایندگان از باب رفع و رجوع و باری به هر جهت این موضوع را دنبال نکنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان در جریان بررسی این تفحص باید جانب انصاف را رعایت کنند، افزود: در پروسه انجام این تحقیق و تفحص باید خدماتی را که مسئولین دانشگاه آزاد طی سه دهه انجام داده‌اند را نیز در نظر گرفت و بدون حب و بغض و بدون آن که نگاه سیاسی بر سایر موارد فنی و حقوقی غالب شود این تفحص را مورد بررسی و انجام قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که تحقیق و تفحص به معنای روشنگری است، تصریح کرد: آرزوی ما این است که این تفحص انجام شود و هیچ تخلفی صورت نگرفته باشد ، اما اگر تخلفاتی نیز ملاحظه شد هم مجلس باید با شفافیت آن را اعلام کند و هم پیگیری‌های بعدی باید درست انجام شود تا مردم از نتیجه این تفحص‌ها آگاه شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: بعد از قرائت گزارش تحقیق و تفحص در صحن علنی اگر تخلفاتی مطرح بود که نیاز به پیگیری‌های حقوقی داشت، قطعا این موارد باید به قوه قضاییه ارجاع گردد و مردم نتیجه آن را به صراحت و شفافیت ملاحظه کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.