تحلیلی بر خلق نیکو و صلح امام حسن مجتبی (ع)

جام جم آنلاین: “تولد کرامت” و “کریم اهل بیت”، کاری از گروه دین و اندیشه شبکه جهانی آشنا، در روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام از این شبکه پخش می شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، “تولد کرامت” در چهار بخش، به تولد امام حسن علیه السلام، تربیت ایشان، و تحلیل و تفسیر خلق نیکو و صلح حضرت، خواهد پرداخت.

حجت الاسلام مشایخی کارشناس این ویژه برنامه است.تیمور کوشکی سردبیر و گوینده، فروغ وزیری زاده تهیه کننده، و کامران برومیده گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

“تولد کرامت” را روز شنبه چهاردهم مرداد ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۶:۳۰ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.
*
“کریم اهل بیت” ضمن اشاره به زمان میلاد امام حسن مجتبی (ع) که در کدام برهه از زمان امامت حضرت علی (ع) متواد شدند، به بیان خصیصه های اخلاقی ایشان از نظر صبر، بردباری و بخشندگی، و همچنین به بیان ویژگی های دوره امامت ایشان، می پردازد.

در بخشی از این ویژه برنامه درباره تعدادی از سخنان حضرت، صحبت خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد کارشناس این ویژه برنامه است.رویا ولی زاده سردبیر و تهیه کننده، زهرا تقی ملا گوینده و نویسنده، راضیه طالب زاده راوی، و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

“کریم اهل بیت” را روز شنبه چهاردهم مرداد ساعت ۰۹:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۵:۰۰ به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

تاریخچه تدوین و منشور قوانین حقوق بشر در صدای آشنا بررسی می شود

گروه رویدادها و تحلیل بین الملل شبکه جهانی صدای آشنا، دو ویژه برنامه “مثلث سبز” و “ره آورد” را به مناسبت روز جهانی حقوق بشر، تهیه و تولید کرده است.

“مثلث سبز” ضمن بررسی تاریخچه تدوین و منشور قوانین حقوق بشر، به حوادثی که از سوی منادیان طرفداری از حقوق بشر (که اساسا سردمداران کشورهای غربی و آمریکا هستند) علیه ملت ها در سراسر جهان صورت گرفته، می پردازد.

وقاری و حسینی پور، کارشناسان این ویژه برنامه اند.رویا ولی زاده سردبیر و تهیه کننده، سید حسین رضوی نویسنده، فرزاد مویدی گوینده، و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

“مثلث سبز” را روز شنبه چهاردهم مرداد ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۱۷:۰۰ به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

“ره آورد” به بررسی ماهیت این روز، اعلامیه جهانی و اسلامی حقوق بشر، و همچنین ارزیابی جایگاه حقوق بشر در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، می پردازد.

در این ویژه برنامه، مهمترین چالش های امروز حقوق بشر در غرب نیز بررسی و تحلیل خواهد شد.

دکتر شهیدی کارشناس این ویژه برنامه است.علی وطن خواه سردبیر، و طاهره توفیقی تهیه کننده، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

ره آورد” را روز شنبه چهاردهم مرداد ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۱۰:۳۰ به وقت گرینویچ، از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی ۲۲۱۶۴۱۳۱ ، ۲۲۶۵۲۳۲۷


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.