تحلیل ناراحتی رونالدو در روزنامه های جهان

ناراحتی مهاجم پرتغالی رئال مادرید که پس از بازی با گرانادا بیان شد، واکنش‌های مختلفی را در مطبوعات دنیا در پی داشته است.

بازتاب ناراحتی رونالدو در مطبوعات دنیا

وب‌سایت‌های ملی و بین‌المللی واکنش‌های زیادی به اظهارات کریستیانو رونالدو مبنی بر ناراحتی وی داشته‌اند. این داستان صفحه اول بسیاری از روزنامه‌ها را به خود اختصاص داد و دستمایه شیطنت برخی رسانه‌ها شد.

در زیر واکنش برخی رسانه‌ها راجع به این موضوع را می‌خوانید:

*ال موندو دپورتیوو: تاکتیک کریستیانو رونالدو برای افزایش دستمزد

روزنامه کاتالان دلایل ناراحتی کریستیانو رونالدو را تشریح کرد و نوشت: بازیکن پرتغالی احساس می‌کند بهای چندانی در مادرید ندارد زیرا به اندازه کاکا دستمزد می‌گیرد و دیگر یکی از پردرآمدترین‌های جهان نیست. رونالدو می‌توانست پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای از سوی پاری‌سن ‌ژرمن داشته باشد تا فشار بیشتری بر فلورنتینو پرز وارد شود.

*اسپورت: دلایل ناراحتی رونالدو

رابطه بد با برخی هم‌تیمی‌ها، غم و اندوهی که توسط اعضای باشگاه‌ تشخیص داده نشد، افزایش دستمزد، پیشنهاد از باشگاه‌های دیگر، جایزه بهترین بازیکن فوتبال اروپا؛ همگی دلایلی هستند که وب‌سایت «اسپورت» برای ناراحتی رونالدو برشمرده است.

*لا وانگورادیا: رونالدو دمدمی مزاج و وقت نشناس

لاوانگورادیا صحبت‌های منبع آگاه رئال مادرید را منتشر می‌کند که گفت: کسی دلایل اینکه بازیکن پرتغالی به باشگاهی علاقمند شده را نمی‌داند و باشگاه سخنان وی را از روی دمدمی مزاجی و بسیار بی‌موقع می‌داند.

*ال پریودیکو: «تریستیانو» رونالدو

امیلیو پرز روزاس با استفاده از بازی کلمات، کلمه اسپانیایی «تریست» به معنای غمگین را در نام رونالدو ادغام کرد و مهاجم پرتغالی رئال را «تریستیانو رونالدو» خطاب کرد و نوشت: اما نگران نباشید. همه این‌ها در عرض ۱۰ روز برطرف خواهد شد. اکنون هم‌تیمی‌های وی در رئال به او خواهند گفت که او را می‌خواهند، به او نیاز دارند و همه چیز حل خواهد شد.

*ال موندو: شاهزاده غمگین است

ال موندو نوشت: کریستیانو گفته ناراحتی‌اش به مسائل حرفه‌ای و نه موضوعات شخصی مربوط است و هیچ ربطی به جایزه‌ای که اینیستا کسب کرد، ندارد. اگر ناراحتی وی هیچ دلیلی جز تغییر مزاج نداشته باشد، برای تیمش خوب نخواهد بود. وی ناراحتی خود را پیش از بازی به فلورنتینو پرز اعلام کرد تا فاصله بین او و هم‌تیمی‌هایش پررنگ‌تر و احتمال جدایی او از باشگاه بیشتر شود. منتظر خواهیم ماند.

*آبولا: عصبانیت پس از پیشنهادی نجومی

در پرتغال شایع شده که عصبانیت رونالدو به دلیل پیشنهاد گران‌قیمتی است که از سوی پاری‌سن‌ژرمن به او شده است. شیخ، همراه با ایبرا او را در سن ژرمن می‌خواست.

*رکورد: رونالدو زنگ خطر در برنابئو را به صدا درآورد

رکورد مطلب خود درباره رونالدو را بر اساس اطلاعاتی که در اسپانیا منتشر شده نوشت و این پیغام را درج کرد: کریستیانو می‌تواند باشگاه را ترک کند، چون خوشحال نیست.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۸ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , دلیل ناراحتی رونالدو, رئال مادرید, ناراحتی رونالدو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.