تحول در نظام پستی کشور اولویت وزارت ارتباطات/ ارائه سرویس‌های جدید پستی به مردم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص برنامه‌های این وزارتخانه برای تحول در نظام پستی کشور گفت: ما به دنبال این هستیم که یک ارتباط نزدیکی بین پست و آی تی (IT) به وجود بیاوریم تا پست را به صورت هوشمند در اختیار متقاضیان قرار دهیم و اعتماد مردم را جلب کنیم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت و جایگاه پست اظهار داشت: متاسفانه در گذشته، پست مورد بی‌مهری قرار گرفته و نیازمند تحول است و این در حالی است که در کشورهای غربی که بسیار از نظر تکنولوژی ارتباطات و اینترنت و مخابرات پیشرفته هستند، پست چندین برابر ایران فعال است.
 
وی افزود: هر چه تکنولوژی پیشرفت می‌کند به این معنا نیست که پست فراموش شود، بلکه برعکس پست بیشتر جای خود را پیدا می‌کند.
 
واعظی در خصوص برنامه‌های این وزارتخانه برای تحول در نظام پستی کشور گفت: ما به دنبال این هستیم که یک ارتباط نزدیکی بین پست و آی تی(IT) به وجود بیاوریم تا پست را به صورت هوشمند در اختیار متقاضیان قرار دهیم و اعتماد مردم را جلب کنیم.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: باید در نظام پستی کشور تحول ایجاد شود و تنوع خدمات‌رسانی به مردم افزایش پیدا کند. با ارائه سرویس‌های جدید، پست می‌تواند دوباره در خدمت مردم باشد.
 
وی تاکید کرد: افزایش سرعت و کیفیت جابجایی مرسولات پستی یکی از برنامه‌های اصلی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که به سرعت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.