تحویل نهاده‌های دامی یارانه‌ای به تولیدکنندگان گوشت مرغ و گاوداری‌های شیری ایلام


تحویل نهاده‌های دامی یارانه‌ای به تولیدکنندگان گوشت مرغ و گاوداری‌های شیری ایلام

۱۶:۵۰ (شنبه ۱۳ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: با هدف کاهش قیمت‌ها، تحویل نهاده‌های دامی یارانه‌ای به تولید کنندگان گوشت و مرغ و گاوداری‌های شیری استان انجام می‌شود.

مهندس علی مهدوی، در نشست با اتحادیه‌های مرغداران و دامداران شیری استان از تحویل نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان گوشت مرغ و شیر به صورت یارانه‌ای خبرداد و اظهارکرد: اجرای این طرح می‌تواند نقش بسیار مهمی در رونق کاری فعالان این عرصه در سطح استان داشته باشد.

وی با اشاره به دلایل اجرای این طرح افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ و شیر به علت افزایش قیمت نهاده‌های تولیدی از قبیل سویا، ذرت، جو، کنسانتره و تاثیرگذاری بسیار زیاد آن بر مصرف کنندگان، تصمیماتی برای تحویل بخشی از موادمصرفی مورد نیاز آنها به صورت یارانه‌ای و زیر قیمت بازار گرفته شد و این امر مهم هم اکنون در حال اجراست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: تاکنون ۲۹۳ تن سویا، ۳۹۳ تن ذرت و ۵۶۳ تن جو خریداری و در حال تحویل به گاوداران است.

مهدوی با بیان اینکه همچنین ۸۳۰ تن سویا خریداری و تحویل مرغداری‌ها شده است تصریح کرد: مراحل جذب مقدار ۹۶۰ تن ذرت نیز جهت تحویل به مرغداران انجام شده که این میزان هم به زودی در بین آنان توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به واگذاری این بخش از مواد مصرفی مورد نیاز مرغداری‌ها و گاوداری‌ها در آینده نزدیک شاهد کاهش قیمت این دو محصول اساسی در سبد خانوارها هستیم.

.

.

.

.

.

.

.

.

ایسنا


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.