تحویل همه خانه‌های مهر پرند و پردیس تا پایان سال آینده

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران از بسته شدن پرونده مسکن مهر این استان تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: ۲۷۰۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال و ۱۵ هزار واحد مسکونی نیز تا پایان سال در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر افتتاح می‌شود

890-12.jpg

خبراقتصادی:فریبرز واحدی در گفت‌وگو با(ایسنا) با اشاره به آماده افتتاح بودن ۲۷۷۷ واحد مسکن مهر اظهار کرد: این واحدهای مسکونی در اسلام شهر، قرچک ورامین و تعدادی نیز در واوان آماده افتتاح است.

وی افزود: تعدادی واحد مسکونی نیز توسط بنیاد مسکن در حال آماده‌سازی است که در مجموع با واحدهای اعلام شده تحویل داده می‌شود. همچنین تعدادی واحد باقی‌مانده در شهرهای تازه پرند و پردیس تا پایان اسفند ماه افتتاح می‌شوند.

واحدی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر در استان تهران تا پایان سال آینده بسته می‌شود، اظهار کرد: به سبب باقی‌ماندن تعدادی واحد مسکونی در شهر تازه پردیس که سال قبل آغاز شد تا پایان سال آینده همه کلیه واحدهای مسکونی این دو شهر تحویل داده می‌شود.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: مسیر تردد و دسترسی به این دو شهر تازه نیز تا زمان مقرر آماده و تکمیل خواهند شد.

به گفته وی ٢٢۶۵ واحد مسکن مهر در شهرستان اسلامشهر در پایگاه اینترنتی‌های استراتوس و ضیاء‌آباد، پروژه ۵١٢ واحدی خود مالکی قرچک، تعریض و بهسازی ١٢ کیلومتر از ٢٢ کیلومتر آزادراه تهران- کرج – مهرشهر، احداث بزرگراه فرارت – بی بی سکینه، احداث باند دوم شریف‌آباد – پیشوا به طول ٩ کیلومتر، تعریض کمربندی دوم تهران به طول ١٣ کیلومتر نیز از پروژه‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر می باشند.

واحدی افزود: شش کیلومتر از ٩ کیلومتر پروژه شش خطه کردن چیتگر- شهریار، تعریض محور گردنه قوچک – لشگرک، چهار خطه کردن محور آبسرد – ساران-کیلان – ایوانکی به طول پنج کیلومتر، احداث دوربرگردان ملارد قبچاق، آسفالت ٣۴ کیلومتر راه روستایی در شهرستان‌های استان تهران، احداث تقاطع غیر همسطح و همسطح شهرقدس، لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های حوزه استحفاظی استان تهران و طراحی و اجرای ۵/١٧ کیلومتر سیستم روشنایی در محور آبعلی، پاکدشت – شریف آباد و چیتگر از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال می باشند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.