تحویل ۱۹۸ پروژه ساختمانی

۲۷م اسفند ،

46736.jpg

معاون فنی و اجرایی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از ساخت و تحویل ۱۹۸ پروژه در دولت‌های نهم و دهم از سوی این سازمان خبر داد.

تقی رضایی در گفت‌گو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به اینکه عمده ساخت‌ و سازها از سوی این سازمان در سال ۹۱ به ساخت بیمارستان‌ها تعلق داشته است، اظهار کرد: در حال حاضر این سازمان بالغ بر ۱۹۹ پروژه و یک طرح در حال اقدام دارد که از این تعداد ۱۴۴ پروژه بیمارستانی، سه پروژه فرهنگی، هشت پروژه ورزشی، ۱۱ پروژه ندامتگاه و ۳۴ پروژه دیگر در حال ساخت است.

وی اعتبارات مصوب امسال را ۵۱۲۳ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: زیر بنای فضاهای در دست اجرا حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار متر مربع است و تلاش می‌شود کلیه پروژه‌ها به تناسب اعتبار به بهره برداری برسند.

رضایی با اشاره به اینکه از این تعداد ۷۴ پروژه با زیربنای ۵۰۰ هزار متر مربع جزو طرح مهرماندگار است که باید تا پایان دولت دهم تحویل داده شود، بیان کرد: از این تعداد ۵۹ پروژه سهم ساخت و سازهای بیمارستانی است.

معاون فنی و اجرایی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، برنامه‌های سال آینده این سازمان را به اعتبارات در نظر گرفته شده وابسته دانست و گفت: مکلف هستیم بر اساس این اعتبارات پروژه‌ها را پیش بریم اما اساسی‌ترین پروژه‌ها، پروژه‌های مهر ماندگار است که تلاش می‌شود این ۷۴ پروژه در قالب مهر ماندگار به مرحله بهره برداری برسد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب تا سال ۶۸ تعداد دو پروژه،‌ از سال ۶۸ تا ۷۶ تعداد ۵۸ پروژه، از سال۷۶ تا ۸۴ تعداد ۱۴۲ پروژه و از سال ۸۴ تاکنون تعداد پروژه بود.

رضایی تاکید کرد: در دولت‌های نهم و دهم به میزان ابتدای انقلاب تاکنون پروژه زیر بنایی انجام شده که زیر بنای پروژ‌ها از سال ۸۴ تاکنون ۱٫۵میلیون متر مربع بوده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.