تخصیص اعتبار برای مناطق زلزله‌زده زهان پیش از سرما الزامی است

۱۹م آذر ،

نماینده مردم قائنات در مجلس تخصیص اعتبار برای مناطق زلزله‌زده زهان پیش از افزایش برودت هوا را الزامی دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران جواد هروی نماینده مردم قائنات و زیر کوه در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با اشاره به وقوع زلزله در منطقه زهان این استان گفت: در زلزله اخیر تلفات یک هزار دام را نباید نادیده گرفت و تخریب منازل و مقاوم سازی در این منطقه با توجه به بافت قدیمی خانه‌ها الزامی است.

وی در ادامه با گلایه از رئیس‌جمهور نسبت به اینکه وی به مردم منطقه تسلیت نگفته، اظهار داشت: عدم وجود سرویس بهداشتی و حمام در منطقه زلزله‌زده، آوارگی مردم و مصیبت آن‌ها را دو چندان می‌کند به همین سبب از دولت خواهانیم تا اعتبارات لازم را در اختیار مردم قرار دهند.

هروی در بخش دیگری از اظهاراتش بیکاری را مشکل دیگر حوزه انتخابیه خود بیان و گفت: هر روز در این منطقه شاهد افزایش نرخ بیکاری هستیم و مسئولین هیچ اقدام قابل توجهی در این منطقه انجام نمی‌دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشکلات گاز رسانی، آموزش و پرورش، بحران آب، عدم اختصاص بودجه جهت بازسازی مساجد و حسینیه‌ها و همچنین راه‌آهن و پادگان از مشکلات اصلی قائنات و زیر کوه است که باید دولت برای رفع این مسائل اقدامات لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.