تخصیص ۴ میلیارد تومان برای زیرساختهای شهرکهای صنعتی استان زنجان

۱۴م آذر ،

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به اختصاص چهار میلیارد تومان برای زیرساختهای شهرکهای صنعتی استان زنجان از حمایت ویژه سازمان از سرمایه گذاری در شهرکها ونواحی صنعتی خبرداد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، فخرالله مولایی درنشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و معاونان وزیر صنعت ، معدن و تجارت که در استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به استراتژی اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است ، گفت: در وضعیت کنونی که دشمنان تحریم های متعددی را علیه کشور به اجرا می گذارند ، فرصت مناسبی برای خودکفایی اقتصادی که مهمترین هدف اقتصاد مقاومتی است به وجود آمده است.

وی اشتغال را اصلی ترین دغدغه مسئولان دانست و تصریح کرد: ایجاد اشتغال تنها با ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی امکان پذیر خواهد بود که در راستای تحقق این امر سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای متقاضیان زمین در شهرک صنعتی شرایط ویژه ای در نظر گرفته است.

نماینده معین وزیر صنعت ، معدن وتجارت در استان زنجان با بیان اینکه سازمان مشوقات مختلفی برای سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی در نظر گرفته است، اظهار داشت : از محل اعتبارات طرح کمک به تصفیه خانه ها ۴۰۰ میلیون تومان به شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: در راستای کمک به توسعه استان و شهرکهای صنعتی و همچنین تحقق شعار تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مبلغ ۲ میلیارد تومان از محل بند «ب» ماده ۸۰ قانون برنامه حمایت از توسعه صنایع کوچک به استان زنجان اختصاص می یابد.

مولایی در پایان از تشکیل جلسات ماهانه ستاد معین استان زنجان خبرداد و افزود : این جلسات به طور مستمر در ماههای قبل در راستای حل و فصل مشکلات واحدهای صنعتی در استان تشکیل شده و در آینده نیز به صورت مرتب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.