تخفیف شبانه ایرانسل زمینه ساز انحراف است

۲۶م دیماه ،

فاوانیوز: تخفیفات شبانه مکالمات اپراتور ایرانسل تنها منجر به انحراف جوانان و ناهنجاری‌های اجتماعی نمی شود، بلکه تعادل دربازار رقابتی تلفن‌همراه را مختل می‌کند.

محمد باقری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از طرح‌ و تخفیف‌های مکالمات شبانه اپراتور ایرانسل – ام.تی. ان به منظورتشویق مشترکان به جهت مکالمه با این سیمکارت‌ها، اظهار داشت: جذب بازار وجلب مشتری نباید ازهر طریقی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید کنترل ونظارت کامل به این نوع طرح‌ها و تعیین تعرفه‌های این چنینی داشته باشد، ادامه داد: این اقدامات اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی.ان – ایرانسل تنها منجر به انحراف جوانان و ناهنجاری‌های اجتماعی نمی شود، بلکه تعادل دربازار رقابتی تلفن همراه را مختل می‌کند.

باقری خاطر نشان کرد: بازاریابی یکی از اصل‌های تجارت است، ولی باید مطابق با شوونات فرهنگی، اجتماعی و عرفی هر جامعه مدنظر قرارگیرد و لازم است مسوولان این اپراتور برای جذب بازار و شیوه‌های بازاریابی‌ خود به این مسایل پایبند باشند.

وی خاطر نشان کرد: این درحالیست که از سویی دیگر به نظر می‌آید این نوع تخفیف‌ها حتی از نظر قوانین داخلی شرکت مخابرات هم با مشکلاتی همراه باشد.

منبع: موبنا

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.