تخفیف همراه اول و ایرانسل به حجاج

همراه اول

زائران بیت الله الحرام در صورت استفاده از سیم کارت های همراه اول در سفر حج، از تسهیلات ویژه ای برخوردار می شوند.

به گزارش سه نسل به نقل از  روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول برای رفاه حال حجاج ایرانی، امسال نیز به مکالمات و ارسال پیامک، ۸۰ درصد تخفیف می دهد.

براساس این گزارش، با سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول مکالمه با ایران ۷۰۰ تومان، مکالمه دریافتی ۳۵۰ تومان، ارسال پیامک ۳۰۰ تومان و دریافت پیامک و روشن نمودن گوشی رایگان است.

این گزارش می افزاید: در حج امسال همراه اول یک سیم کارت اعتباری با اعتبار اولیه ۲۰ هزار ریال به زائران هدیه می دهد که زائران می توانند یکی از بسته های هدیه فعال سازی پائیزه را نیز فعال کنند، همچنین صاحب خط در قرعه کشی جوایز ویژه این اپراتور شرکت خواهد داشت.

مشترکان همراه اول می توانند با ارسال پیامک با متن «نام یا کد کشور» به شماره ۸۰۷۰ و یا ارسال پیامک با متن «R، نام یا کد کشور» به شماره ۹۹۰۰۹ از تعرفه رومینگ در کشور مورد نظر اطلاع یابند.

همراه اول با تأکید بر اینکه روشن نمودن تلفن همراه هیچ هزینه ای در بر ندارد، اعلام کرده است هزینه مکالمات بین الملل به دقیقه محاسبه می شود .


ایرانسل

ایرانسل از عرضه مقرون به صرفه‌ترین تعرفه مکالمات و پیام کوتاه به حجاج بیت الله الحرام خبر داد.

ه گزارش سه نسل به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، همانند سال گذشته و همزمان با فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، ایرانسل، مقرون به صرفه‌ترین تعرفه‌ خدمات رومینگ بین‌الملل را به حجاج معزز خانه خدا ارائه می‌کند

زینه هر دقیقه مکالمه حجاج با ایران از طریق سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل، صرف نظر از اینکه از خدمات کدام یک از اپراتورهای عربستان استفاده می‌کنند ۶۹۸۹ریال، هزینه هر دقیقه مکالمه با داخل عربستان ۴۹۸۹ریال، هزینه هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران ۳۴۸۹ریال و بهای ارسال هر پیام کوتاه ۲۲۸۹ریال تعیین شده است. ضمن آنکه امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه در صورت انتخاب اپراتور زین نیز برای مشترکین ایرانسل فراهم شده است.

راساس این گزارش، کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا، می‌بایست برای اطمینان از فعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل برروی سیم‌کارت خود، حداقل بیست و چهار ساعت قبل از خروج از کشور، کد دستوری #۱*۱۱۱* را از خط ایرانسل خویش شماره‌گیری کنند. مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز، برای فعال سازی خدمات رومینگ، می بایست با شماره ۷۰۰ تماس بگیرند.

مچنین حجاج در صورت نیاز می‌توانند پس از فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل، با “مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل” به شماره ۷۱۱ و یا ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ و همچنین نشانی پست الکترونیک haj@mtnirancell.ir تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

نابر اعلام، شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل حجاج علاوه بر کارت شارژ، از طریق روش‌هایی نظیر شارژ اینترنتی از طریق بانک‌های طرف قرارداد، خریداعتباو شارژ مستقیم از وبسایت ایرانسل و کنترل حساب اینترنتی، شارژ مستقیم با تلفن همراه از طریق نشانی charge.irancell.ir ، نماینده ایرانسل مستقر در کشور عربستان، سرویس ارسال شارژ و همچنین سرویس خط به خط ممکن می‌باشد.

نابر اعلام، استفاده از شارژ شگفت انگیز، در حالت رومینگ امکان پذیر نیست.


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.