تخفیف ویژه بلیت نمایش ”دو مرد در یک اتاق” برای تماشاگران

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝دو مرد در یک اتاق˝، به کارگردانی مسعود رایگان، برای کاربران پایگاه اینترنتی تئاتر نت با تسهیلات ویژه و تخفیف ۲۵ درصدی اجرا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش «دو مرد در یک اتاق» نوشته دو نویسنده فنلاندی و سوئدی و کارگردانی مسعود رایگان که از چهارشنبه، ۶ شهریورماه، اجرای خود را در تماشاخانه باروک آغاز کرده، تسهیلات ویژه‌‌ای را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان می توانند بلیت سه ردیف جلوی این نمایش را، که با قیمت ۳۰۰۰۰ تومان ارائه می گردد، از طریق پایگاه اینترنتی تئاتر نت به نشانی اینترنتی http://www.theatrnet.com/shop/89/3165 با ۲۵ درصد تخفیف ویژه و با قیمت ۲۲۵۰۰ تومان تهیه کنند.

نمایش «دو مرد در یک اتاق» می‌خواهد همه مخاطبانش را از خطری خاموش به نام ایدز که ممکن است هرجایی در کمین باشد، باخبر کند.

در این نمایش فرخ نعمتی و همایون ارشادی به عنوان بازیگر و ارسطو خوش رزم، حسین جاویدان به عنوان دستیار کارگردان با مسعود رایگان همکاری می کنند و محرم بیاتی مدیر روابط عمومی است.

این نمایش تا پایان شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه باروک به نشانی دروس، خیابان یارمحمدی، بن بست نامدار، پلاک ۵ به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.